Din oras

Cu autobuzele CTP blocate-n traficul din Cluj-Napoca, Emil Boc face ”HUB rural”

Compania de Transport Public Cluj-Napoca introduce două noi rute în satele Petreștii de Jos și Aiton. Proiectul a fost aprobat de Consiliul Local. Adică un fel de ”Țara arde, baba se piaptănă”, ”Tichie de mărgăritar pentru chel”. CTP nu funcționează corect în fiecaree dimineață, mulți clujeni blocați în trafic referând să o ia pe jos, decât să rămână ”prizonieri”. Te întrebi care-i logica? Să mai ia niște subvenție de la buget cea mai performantă (din subvenții) companie de transport local din România?

CITEȘTE: ”PRIZONIERII” TRAFICULUI CLUJEAN: Străzile săpate și închise haotic la Cluj-Napoca, dimpreună cu ninsoarea de marți au blocat traficul în tot municipiul Cluj-Napoca. “Săpat TOT, niciun om la lucru”

Consilierii locali au aprobat două proiecte de hotărâre privind acceptarea comunelor Aiton și Petreștii de Jos în cadrul Asociației Metropolitane de Transport Public Cluj (AMTPC).

„Vom avea transport public din Aiton și de la Ciurila la Petriștii de Jos, unde avem un proiect pilot de hub rural – ducem internet, modernizăm infrastructura, aducem producătorii locali în piețele volante din oraș, sprijin dezvoltarea de business-uri rurale”, a spus Boc, la una dintre emisiunile sale de chitanțier.

În prezent, Compania de Transport Public Cluj-Napoca asigură transportul public pe raza administrativ-teriorială a localităților membre ale Asociației Metropolitane de Transport Public Cluj (AMTPC) – municipiul Cluj-Napoca, comunele Florești, Baciu, Chinteni, Apahida, Feleacu, Ciurila, Gilău.

Exit mobile version