Rautacisme

Cristian Bucur, CEO al Ronda Medical, isi trimite agentia de PR Comm-on la cersit publicitate moca. Anul trecut, Ronda a avut 200 000 de euro profit!

In ultima vreme, agentiile de „piar” s-au nesimtit, ca si asa fac foamea multe dintre ele. Le propun clientilor in disperare de cauza publicitate gratuita. Contra unei sume fixe de bani pe luna, se angajeaza sa gaseasca „contexte” prin care sa convinga site-uri obscure, bloguri obscure, cu maximum 100 de cititori pe zi, sa publice „comunicatele” de presa, pe care le trimit nesolicitat, chipurile cu motivul ca sunt atat de importante, ca nu vor putea trece neobservate, ca vor fi considerate stiri. 

E atata jeg in mentalitatea acestor agentii, transformate din agentii de relatii publice in agentii de relatii cu publicul, atata lipsa de respect fata de presa locala, ca in cea nationala nu mai au de mult ce cauta, incat noi, cei de la Ziar de Cluj, ne-am decis sa le dam peste bot si sa ii expunem. Astazi, agentia Comm’on ne trimite un mail induiosator in care ne anunta ca marea companie de produse medicale Ronda Medical, condusa de „CEO” Cristian Bucur, a sponsorizat nu stiu ce congres la Bucuresti pentru chirurgia mainii, in fapt, un simulacru de eveniment, prin care isi face reclama mascata la produsele sale. 

Aceasta practica de a lua din profitul firmei si de a sponsoriza nu proiecte comunitare, ci evenimente in propriul folos, nu este numai practica Ronda Medical, ci a multor proprietari de firme din industria farma, care astfel spaguiesc doctorii, cumparandu-le bunavointa. Daca tot discutam de profit, Ronda Medical a marcat pe 2015 circa 200 000 de euro profit. Pai, daca e asa, ii sugeram sa nu isi trimita agentia de pr la cersit mocaciuni prin intermediul spamului. Sa plateasca publicitate, daca vrea vizibilitate in presa locala. S-au invatat toti culdusii sa ceara mocaciuni presei, sub pretextul informarii. Chestia asta trebuie sa inceteze. Firmele de PR, domnilor patroni zgarcobi, nu va ajuta la nimic in aceste momente. Asa cum ati platit chirie, domnule Bucur, la Bucuresti, in sala unde s-a prestat trainingul pentru chirurgia mintii, asa si presei, trebuie sa ii platiti publicitate pentru acest serviciu.

PS: Catre Comm’On: cat de penibili puteti fi sa trimiteti un comunicat atat de lung? Asa va justificati banii in fata clientului, scriind o labuta de text?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *