Din oras

Cord Blood Center vine cu precizari in scandalul contractelor noi

Banca de celule stem, Cord Blood Center, din Cluj-Napoca a publicat pe pagina de Facebook o serie de precizari in ceea ce priveste scandalul mutarii serviciilor de stocare la o firma din Bratislava.

In urma cu cateva zile mai multi clienti ai bancii au fost anuntati in mare graba ca trebuie sa rezilieze contractele cu societatea din Cluj-Napoca si sa incheie contracte noi pentru serviciile de stocare cu o societate din Slovacia. Mai multe inadvertente, precum si modul de gestionare a situatiei a generat nemultumirea oamenilor, care incercand in zadar sa gaseasca raspunsuri oficiale, isi exprima parerile pe forumuri si retele de socializare, ba chiar se gandesc sa mearga in instanta.

Desi situatia treneaza de zile bune si raspunsurile oficiale, concrete sunt imposibil de obtinut prin mail sau telefon, dupa cum se plang clujenii, oficialii Cord Blood Center s-au gandit abia astazi sa posteze pe site niste clarificari.

“Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari referitoare la noile contracte aici: http://www.cordcenter.ro/faq/ Pentru alte intrebari punctuale, va rugam sa ne lasati un numar de telefon printr-un mesaj pe facebook (accesati casuta Message din partea de sus a paginii)”, se arata in postarea de pe pagina de Facebook a Cord Blood Center.

“Stimati clienti,
Din dorinta de a veni in intampinarea dumneavoastra si a va putea raspunde cat mai prompt, va punem la dispozitie cele mai frecvente intrebari care ne-au fost adresate referitor la noul contract.
In cazul in care doriti si alte detalii, va vom contacta in cel mai scurt timp posibil sau va punem la dispozitie posibilitatea de a adresa direct pe site intrebarile/ sugestiile dumneavoastra. Ne cerem scuze clientilor care in ultimele zile nu au reusit sa ne contacteze in conditiile in care call centerul a fost suprasolicitat.
Motivul principal al suprasolicitarii call center-ului sunt noile contracte, pe care am inceput treptat sa le livram. Din pacate la redactarea si distribuirea contractelor, fiind un serviciu asigurat de catre o alta firma externa, au aparut unele inadvertente de tipar si de aceea numarul apelurilor telefonice a fost mult mai mare decat ne-am fi asteptat.
Intelegem ca situatia aceasta este neplacuta pentru dumneavoastra si facem tot posibilul ca sa remediem situatia data. Va asiguram ca in zilele urmatoare va vom contacta pentru a va raspunde si solutiona toate cerintele dumneavoastra.

In ceea ce priveste serviciile furnizate, va confirmam ca serviciile oferite pana acum, au ramas aceleasi, in plus, noul contract oferindu-va si alte avantaje”, se arata in mesajul semnat de Dr. Zohdy Hamid, fondator al Cord Blood Center Group.

Apoi se insira cele mai frecvente intrebari puse de clientii nemultumiti, cu raspunsurile aferente.

Grefa dumneavoastra ramane in continuare stocata in aceleasi conditii de siguranta si locul de depozitare nu se va schimba. Este doar o schimbare administrativa. Obiectivul nostru pe termen lung este legat de restructuralizarea intregului grup Cord Blood Center care are ca scop optimizarea activitatilor cu accent special pe efectuarea transplanturilor”, se arata printre raspunsuri.
 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *