Uncategorized

Codruta Vantu, "stratega" din spatele Amprenta, crede ca toti ziaristii sunt fomisti

Nu Decebal Cotoc, patronul grupului de firme Amprenta, este „de vina” pentru pretul de dumping oferit Primariei in licitatia pentru servicii de publicitate. Decebal s-a indepartat de multa vreme de „focul” activitatilor de gen, dand mana libera unor angajate sa faca ce vor. Asa s-a ajuns ca doamne precum Codruta Vantu-Kali sa liciteze la rupere pentru orice buget de reclama al institutiilor publice. Inainte de licitatie, Codruta Vantu-Kali se lauda unor apropiati ca o sa castige sigur aceasta licitatie, mai ales ca jurnalistii clujeni sunt niste fomisti care accepta orice, chiar si 1 leu pe centimetrul patrat de reclama.

Suntem curiosi la care ziaristi fomisti se refera, la cei de la Monitorul de Cluj cu care Codruta Vantu are de gand sa colaboreze pe partea de print, sau la cei de la Ziua de Cluj sau Stiri de Cluj sau Faclia sau Ziar de Cluj sau Foaia Transilvana sau Citynews?!

Parerea noastra este ca Codruta (cacofonie intentionata) se refera la toata presa clujeana: pentru doamna asta, noi, jurnalistii clujeni, palmasi, sefi sau patroni, toti suntem niste fomisti. Multumim de compliment, dar cred ca se inseala.

Codruta, draga, nu toti ziaristii clujeni sunt fomisti, e o exagerare! O exagerare la fel de mare ar fi si daca noi am crede ca toate doamnele din agentiile de publicitate sunt tute sau santajiste sau lipsite de bun simt sau traficante de influenta. Ar fi o exagerare exagerata. Caci numai unele sunt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *