In vizor

Clujenii vor primi somații digitale în plicuri de 1,3 milioane lei

Primăria a anunțat atribuirea contractului de aproape 1,3 milioane lei pentru Servicii de tiparire, împlicuire si expediere somatii /popriri/ înstiintari/ decizii/ alte formulare cu confirmare de primire pentru municipiul Cluj-Napoca. Pe lângă tipărirea și împlicuirea somațiilor ce urmează a fi expediate clujenilor, ofertantul câștigător urmează să întocmească și Servicii de elaborare a listelor de adrese si servicii de expediere. În martie 2018, reprezentanții administrațiai locale anunțau simplificarea birocrației în materia documentelor fiscale, de la somații la o gamă vastă de decizii, care vor putea fi comunicate cetățenilor prin e-mail. 

Descriere succinta:

1. Servicii de tiparire si împlicuire somatii / popriri/ instiintari/ decizii/ alte formulare – 1 foaie fata /verso si expediate in mun. Cluj-Napoca cu confirmare de primire 
2. Servicii de tiparire si împlicuire somatii/ popriri/ instiintari/ decizii/ alte formulare – 2 foi fata /verso – conform descrierilor din caietul de sarcini.

Durata contractului este de 24 luni, iar suma atribuită pe baza acordului-cadru va fi alocată din fonduri bugetare. 

Valoarea contractului este de 1.262.287.5 RON, cca 260.000 euro.

Ofertantul câștigător este firma ABSOLUT S.R.L. 

Absolut SRL a fost înființată în anul 2000, cu sediul în loc Jibou, Sălaj. În 2019, firma sălăjeană număra un total de 94 de angajați. 

Absolut SRL este administrate de Oltean Stefan Florin, avându-i în calitate de asociați pe Pavel Daniel Cosmin și Mirea Claudia. 

Obiectul de activitate al firmei vizează activitati de tiparire n.c.a. și include: tiparirea revistelor si a altor publicatii periodice, care apar mai rar de patru ori pe saptamana; tiparirea de carti si brosuri, partituri si manuscrise muzicale, harti, atlase, afise, cataloage publicitare, prospecte si alte tiparituri publicitare, timbre postale si fiscale, bilete de banca, cecuri si alte titluri fiduciare, carduri, albume, agende, calendare si alte imprimate comerciale, produse de papetarie personalizate si alte imprimate, tiparire efectuata cu ajutorul presei de tipar inalt, a offset-ului, a fotogravurii, a imprimarii flexografice, serigrafice si a altor prese de tiparit, masini de multiplicat, imprimante de calculator, masini de tiparit in relief, inclusiv masini de tiparire rapida.

SC Absolut SRL dispune de un birou teritorial în Cluj, pe strada Taietura Turcului, în cadrul Parcului Industrial Tetarom I.

În anul 2019, firma înregistra o cifră de afaceri de 21 249 213 lei, cu un profit net de 523 951 lei. 
În 2018, cifra de afaceri înregistrată era de 20 096 174 lei și un profit de 551 497 lei. 

În martie 2018, Primăria Cluj-Napoca anunța simplificarea birocrației în materia documentelor fiscale. Peste 30 de documente fiscale vor putea fi comunicate cetățenilor prin e-mail, aceștia economisind timp și resurse financiare.

„Până acum, clujenii întâmpinau situații de a fi nevoiți să meargă personal la poștă, cu avize tipărite, pentru a putea primi comunicările legale ale Direcției de Taxe și Impozite. De multe ori avizele nu se mai găseau, ajungeau tarziu sau programul ghișeelor poștale era dificil de respectat. Prin aceasta nouă măsură legislativă de la nivel local, astfel de situații pot fi eliminate, alegând trecerea la comunicare digitală, fără documente tipărite.

Clujenii vor putea opta pentru comunicarea strict prin email a actelor fiscale emise de Direcția de Taxe și Impozite, economisind astfel timp semnificativ și îmbunătățind comunicarea dintre Primărie și Cetățean”, nota Emil Boc pe pagina sa de socializare. 

Lista actelor administrative fiscale, actelor de executare şi altor acte emise de organul fiscal local ce pot fi comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanţă sau tipărite prin intermediul unui centru de imprimare masivă, valabile fără semnătura persoanelor împuternicite şi ştampila organului fiscal local, care vor purta semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat al organului fiscal local 

1. Titlu executoriu;
2. Somație;
3. Decizie referitoare la obligațiile de plată accesorii;
4. Înștiințare privind stingerea creanțelor fiscale;
5. Adresă de înființare a popririi asupra disponibilităților bănești;
6. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti;
7. Înştiinţare de compensare;
8. Înştiinţare de restituire;
9. Decizie de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele fizice, în temeiul Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
10. Decizie de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele juridice, în temeiul Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate în cazul contribuabililor persoane juridice;
12. Declaraţie fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate;
13. Decizie de impunere privind creanţele datorate bugetului local în urma inspecţiei fiscale;
14. Decizie de restituire a sumelor de la bugetul local;
15. Decizie privind nemodificarea bazei de impunere;
16. Decizie de instituire a măsurilor asigurătorii;
17. Decizie de ridicare a măsurilor asigurătorii;
18. Adresă de înfiinţare a popririi;
19. Adresă de înființare a popririi asigurătorii;
20. Înştiinţare privind înfiinţarea popririi;
21. Notă de plată;
22. Extras de rol;
23. Aviz de inspecție fiscală;
24. Invitaţie;
25. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silită;
26. Proces-verbal de constatare şi declarare a insolvabilității;
27. Certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxele locale şi alte venituri datorate bugetului local;
28. Raport de inspecţie fiscală;
29. Anexă certificat de atestare fiscală privind verificarea eligibilității solicitanților de fonduri externe nerambursabile;
30. alte acte emise de organul fiscal local.

Actele administrative fiscale, actele de executare și alte acte emise de organul fiscal local comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanță sunt valabile și opozabile contribuabililor sau terților fără semnătura olografă și ștampila conducătorului organului fiscal, însă vor purta semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat al organului fiscal local. 

 

 

 

sursa imagini: municipiulcluj-napoca/procedurideplatăataxelorșiimpoziteloronline

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version