
Clujenii au făcut mai multe sesizări cu privire la tichetele de parcare din Parkingul Unirii. Acestea sunt ilizibile, ceea ce înseamnă fie că plata cu bani cash nu se poate face, fie se reușește plata, dar la ieșire tichetul nu este scanat și trebuie fie să achite de două ori, fie să aștepte singurul angajat care se ocupă de toate parkingurile.
„E a doua oară când în parking-ul din Unirii sunt nevoit să plătesc dublu că să pot să ies. Am luat tichet la intrare (nu l-am ținut lângă telefon, nu s-a magnetizat), plătesc cash iar la ieșire nu mi se deschide bariera pe motiv “tichet ilizibil”. Chiar e ilizibil, de când l-am luat. Că să pot să ies, a trebuit să plătesc și cu cardul ca să mi se deschidă barieră direct. Am sunat la intervenție, dar era la cel puțin 15 minute distanță, iar eu eram cu un sugar în mașină. E jenant că se întâmplă recurent acest lucru, ținând cont de taxele EUROPENE de parcare”, a sesizat un clujean.
Un alt șofer care s-a găsit într-o situație similară susține că persoana responsabilă s-a oferit să îl ajute, doar că era plecată la o altă- intervenție, iar așteptarea i-ar fi generat costuri suplimentare.
„Azi 30.06.2024 în parking -ul din P-ța Unirii automatul de plată cash mi-a generat alertă de “tichet ilizibil”. Într-adevăr nu se vede bine data de 30.06 dar sigur informația este înregistrată pe bandă magnetică. Am sunat la numărul de urgență, iar domnul ce mi-a răspuns era plecat la o altă sesizare în Mănăștur (interesant că este o singură persoană care asigura intervenția în tot orașul). Foarte drăguț mi-a spus că mă ajută dar trebuie să-l aștept, asta generând bineînțeles costuri pentru mine, mă gândesc că urma să plătesc timpul înregistrat pe cartelă. Sesizarea nu are un scop anume, mai mult doar pentru a semnala situația penibilă: dacă ai doar cash asupra ta, nu poți plăti parcarea pentru că tichetul probabil s-a demagnetizat stând în mașină!”, a sesizat un alt clujean.