Cluj-Napoca s-a transformat în ultimii ani în feuda unor anumiți lideri politici care nu merită menționați, pentru că vor fi uitați într-o bună zi de istorie.
Așadar, nu e de mirare că atunci când se mai nimerește câte un clujean „nebun” care ridică probleme, acesta să fie bătut peste palme cu liniarul ca în clasa a 2-a. Pentru că, în marea asta de clujeni supuși și necuvântători, se mai găsește inevitabil un nemulțumit care are probleme.
Ce frapează e tupeul cu care anumiți lideri politici, sau cel puțin așa ziși politicieni, își permit să pună la punct cetățenii. Pe un ton agresiv, cu pusee de superioritate, așa cum boierul trimitea iobagul la coada vacii.
Context: În cadrul emisiunii radio de la Napoca FM, un domn extrem de supărat a prezentat mai multe probleme. Prima, existența unui crater pe strada Dunării. A doua, excesul de zel al poliției locale, care au ridicat mașina soției în timp record și au lăsat-o pe aceasta în drum cu copilul mic.
Răspunsul oferit de invitatul Dan Tarcea a fost mai degrabă un monolog agresiv, menit să pună la respect interlocutorul. Ca o paranteză, clujenii sunt trimiși pe aplicația MyCluj, unde „garantat” plângerile lor vor fi soluționate în 24 de ore. Știți, aplicația aia unde zac plângerile săptămâni întregi fără să fie băgate în seamă.
CITEȘTE ȘI: Aplicația pentru sesizări a Primăriei a intrat în vacanță. Nu le mai răspunde nimeni clujenilor
„Avem doar șase inspectori din păcate, avem nevoie de un parteneriat între primărie și cetățeni, să ne ajutăm unii pe ceilalți. Avem aplicația MyCluj, intervin a doua zi. Românii în străinătate respectă regulile la sânge, când vin la Cluj uită să respecte regulile. Hai să nu mai parcăm pe trotuar, hai să nu mai oprim cu avaria două minute, decât să ne plângem că ne-a fost ridicată mașina”, a mutat Tarcea pe tabla de șah imaginară. Când cetățenii îi vor da mat vara viitoare, să nu se mire nimeni de ce.