Cunoscut ca unul dintre fondatorii platformei Trilulilu, actualmente Digital Director al agentiei de marketing si comunicare Loopaa MarCom din Cluj face parte din tinerii de succes carora le-a fost dedicata editia actuala a publicatiei Forbes 30 sub 30.
Mai mult, antreprenorul clujean a primit o distinctie in cadrul galei organizate cu acest prilej de prestigioasa publicatie. Este prima sa aparitie in Forbes, dupa cum a remarcat, cu umor, pe Facebook. In paginile publicatiei se regaseste povestea carierei sale, indrazneala abordarii unui business nou pe piata autohtona, cum a fost Trilulilu, apoi Zonga, proiect gandit ca alternativa la pirateria din industria muzicala. Calin Biris dezvaluie si detalii despre cum a decis urmatorul pas, intrarea ca partener in agentia Loopaa MarCom si cum se pozitioneaza activitatea acesteia la Cluj.
“In Cluj-Napoca, simt ca am toate conditiile sa duc viata pe care mi-o doresc, fara sa fac compromisuri”, a declarat el pentru Forbes.
Pentru ingeniozitatea si perseverenta cu care si-a construit cariera si activitatea sa demna de o aparitie in Forbes la doar 29 de ani, ii spunem Jos Palaria! lui Calin Biris.