Jos palaria

Clujeanul Calin Biris, premiat de Forbes

Cunoscut ca unul dintre fondatorii platformei Trilulilu, actualmente Digital Director al agentiei de marketing si comunicare Loopaa MarCom din Cluj face parte din tinerii de succes carora le-a fost dedicata editia actuala a publicatiei Forbes 30 sub 30.

Mai mult, antreprenorul clujean a primit o distinctie in cadrul galei organizate cu acest prilej de prestigioasa publicatie. Este prima sa aparitie in Forbes, dupa cum a remarcat, cu umor, pe Facebook. In paginile publicatiei se regaseste povestea carierei sale, indrazneala abordarii unui business nou pe piata autohtona, cum a fost Trilulilu, apoi Zonga, proiect gandit ca alternativa la pirateria din industria muzicala. Calin Biris dezvaluie si detalii despre cum a decis urmatorul pas, intrarea ca partener in agentia Loopaa MarCom si cum se pozitioneaza activitatea acesteia la Cluj.

„In Cluj-Napoca, simt ca am toate conditiile sa duc viata pe care mi-o doresc, fara sa fac compromisuri”, a declarat el pentru Forbes. 

Pentru ingeniozitatea si perseverenta cu care si-a construit cariera si activitatea sa demna de o aparitie in Forbes la doar 29 de ani, ii spunem Jos Palaria! lui Calin Biris.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *