Primăria Cluj-Napoca, dar și Consiliul Județean Cluj par a fi prins gustul PR-ului făcut prin intermediul diverselor publicații, televiziuni sau firme specializate în a „măsura” calitatea vieții în tot felul de orașe.
Doar în ultima lună, la Ziar de Cluj am remarcat trei astfel de situații:
PRO SPĂLĂTURI TV: Lecții de periat „morți politici” cu Bufnici
Astăzi, aflăm cu mândrie că orașul nostru ocupă locul 3 într-un clasament publicat de Forbes, al „celor mai bune orașe pentru afaceri”. Credem și noi, la câte blocuri se construiesc în Cluj-Napoca, să tot faci „afaceri”. Însă, lăsând gluma la o parte, mai sunt invocate aspecte precum standardul ridicat de viață, rata scăzută a șomajului, creșterea numărului de turiști. Totuși, nu putem să nu râdem când vedem că orașul Cluj-Napoca e în top și datorită „gestionării ambuteiajelor în trafic”.
Așadar, ca să nu spargem bula, așteptăm cu nerăbdare un top care situează Cluj-Napoca în primele 100 de orașe din Calea Lactee.
Întrebăm și noi, oare cât costă promovarea unui orășel mai mic și la cine trebuie să apelăm? Nu de alta, dar avem niște idei de afaceri prin Cacova Ierii și ne-ar prinde bine să crească calitatea vieții prin zona.