Anul acesta balurile studentesti se muta in clubul Nest of Angels (NOA). In urma tragediei de la Bucuresti, reactiile imediate in ceea ce priveste prezenta in cluburi a fost una de ezitare. Din sentimentul de nesiguranta alimentat de faptul ca majoritatea cluburilor nu indeplineau conditiile ISU, reprezentantii organizatiilor studentesti au decis sa organizeze balul bobocilor in clubul Nest of Angels. Locatia este una favorabila petrecerilor de asemenea amploare, deoarece are o capacitate de 975 de persoane plus 10%, ceea ce include si angajatii. Pe lista clubului figureaza aproximativ 14 facultati care doresc sa-si organzeze concursul de Miss si Mister si after party-ul in incinta clubului.
In urma cu o saptamana majoritatea cluburilor clujene nu indeplineau toate conditiile unei aprobari PSI. Mai mult, in incinta acestora era permis accesul unui numar de persoane care depasea capacitatea clubului. Tocmai de aceea, in prezent, din punctul de vedere al respectarii normelor ISU si al capacitatii, cel mai accesibil club pare sa fie clubul Nest of Angels de pe strada Republicii. Acesta are o capacitate de aproape o mie de persoane, explica reprezentantul echipei de management al clubului.
„Capacitatea clubului este de 975 de persoane plus 10%, ceea inseamna aproximativ 1000 si un pic. In cifra aceasta este inclus si numarul oamenilor care sunt angajati, intrucat trebuie luati si ei in considerare. Intr-adevar, foarte multi au venit la noi pe acest considerent, pentru ca majoritatea locatiilor din Cluj in momentul acesta au o capacitate legala mult mai mica decat cea la care rulau pana acum”, a informat reprezentantul echipei de management al NOA.
In ceea ce priveste organizarea balurilor, clubul a primit cereri pentru organizarea acestora de la aproximativ 14 facultati. Unii optand si pentru desfasurarea probelor din cadrul concursului de Miss si Mister in incinta NOA.
„Ei trebuie sa fie prezenti inainte de deschiderea clubului, sa se acomodeze cu spatiul. Se desfasoara aici si probele consacrate si concursul de Miss si Mister, sunt unele facultati care fac asta la Casa de Cultura a Studentilor, altele care prefera sa le faca la club. Dupa care, pe la ora 23, 23 si jumatate, in functie de cat de repede se misca, se termina concursul si incepe petrecerea pentru toata lumea. Unii au si artisi invitati. Majoritatea facultatilor isi desfasoara balul aici, exista o lista de aproximativ 14 facultati. I-am avut pe cei de la Drept, am avut Mate-Info si Litere, azi avem Farmacia, vom avea si Geografia, Medicina Veterinara, Medicina Generala, Business”, a mai spus acesta.
Sursa Foto: the events
Astfel, in ceea ce priveste organizarea unor petreceri de amploare, cum este situatia balurilor studentesti, reprezentantii facultatilor au optat pentru clubul Nest of Angels datorita capacitatii acestuia si din motive de siguranta. Pe paginile de Facebook ale evenimentelor, mai multe facultati au anuntat schimbarea locatiei balurilor. Un exemplu in acest sens este UTCN, Facultatea de Psihologie, Facultatea de Drept sau sectia de Stomatologie din cadrul UMF.
Balul celor din Universitatea Tehnica Cluj-Napoca a fost mutat din cauza incidentului de la Bucuresti.
„Din cauza evenimentelor recente, afterparty-ul de la Balul Bobocilor UTCN 2015 va avea loc in CLUB NOA! Cei care si-au achizitionat deja bilete, va anuntam ca acestea sunt in continuare valabile. Noile bilete vor fi disponibile incepand din aceasta seara!”, au scris organizatorii.
De asemenea, organzatorii balului de la stomatologie, au preferat sa nu insiste asupra motivelor pentru care si-au schimbat locatia.
„Din motive independente de noi, locatia editiei din acest an a Balului Bobocilor s-a modificat, asadar petrecerea va avea loc in clubul NOA, str. Republicii, nr. 109. Va asteptam in 18 noiembrie sa ii sustineti pe bobocii aspiranti la titlul de Miss si Mister!”, au scris acestia.
In cazul balului de la Facultatea de Drept, organizatorii au precizat pe pagina evenimentului ca motivul pentru care schimba locul de desfasurare al evenimentului tine de capacitatea pe care o are clubului. Euphoria, locatia initiala, permitand doar un numar de 400 de persoane.
„Datorita schimbarilor legislative din ultimele zile clubul Euphoria Music Hall a fost limitat la un maxim de 400 de participanti/seara, astfel s-au purtat negocieri si s-a schimbat locatia balului. Acesta va avea loc in aceeasi zi, de la aceeasi ora, insa in CLUBUL NOA!”, au informat cei responsabili de organizare.
Cei de la facultatea de Psihologie au schimbat numele locatiei de pe afis. Astfel, din Euphoria Music Hall, evenimentul s-a mutat in Noa.
Intrucat multi au fost nevoiti sa-si schimbe locatia in ultimul minut, reprezentantul echipei de management al clubului Nest of Angels informeaza ca acest lucru nu a reprezentat o problema pentru ei. Important a fost ca in seara pentru care optau organizatorii petrecerilor sa nu se suprapuna cu evenimentele clubului.
„Trebuie sa existe o discutie prealabila. Daca data pe care o doresc e libera si conditiile sunt agreate, nu avem neaparat o limita pentru ca, practic, este o petrecere organizata de ei. Noi le punem la dispozitie doar spatiul si barul, bineinteles. Succesul petrecerii tine in mare parte de ei. Atunci ei pot veni astazi si daca maine am data libera si le zic ca le-o pot da, dar ei trebuie sa indeplineasca niste conditii” a incheiat acesta.