Din oras

Cine sunt firmele care vor să facă proiectarea culoarului Gară – Pod IRA

În cadrul licitației pentru proiectarea (studiu fezabilitate, PUZ, autorizare lucrări, proiect tehnic) noului culoar de mobilitate Gară – Pod Oașului – Răsăritului – Câmpul Pâinii – Pod IRA au fost depuse patru oferte. Valoarea contractului este de 3.250.000 lei, bani din bugetul local.

Cele patru oferte sunt următoarele:

  • TPF Inginerie SRL București
  • NV Construct SRL Cluj-Napoca
  • Aduro Impex București
  • Asocierea DE Construct Project Consult (leader), Costin și Vlad Birou de Proiectare SRL, Planwerk Arhitectură și Urbanism, Fanart, Consitrans, Topo Explorer SRL, Muzeul Orașului Oradea – Complex Cultural, Geo Search SRL, SC Somes-Top-Grup SRL.

TPF Inginerie SRL București are asociat unic T.P.F. SA (Belgia) și este administrată de Marian Ion Constantinescu (România) și Thomas Francois Spitaels (Belgia). Firma a fost înființată în 2010 și are obiect de activitate inginerie și consultanță tehnică. În 2019, compania a avut 2,5 milioane euro cifră de afaceri, profit net 135 mii euro și 55 de salariați. TPF Inginerie a câștigat licitația pentru proiectarea nodului rutier Comarnic Nord.

NV Construct SRL Cluj-Napoca are trei asociați: Mircea Bobar (34%), Dan Radu Sima (34%) și Ioan Apostol (33%). Firma a fost înființată în 2006. În 2019, a avut 888 mii euro cifră de afaceri, 573 mii euro profit și 20 de angajați.

Aduro Impex București a fost înființată în 2007 și îl are asociat unic pe Gheorghe Mircea. În 2019, firma avea 15,2 milioane euro cifră de afaceri, 352 mii euro profit și 16 angajați.

DE Construct Project Consult Cluj-Napoca a fost înființată în 2017 și îl are asociat unic pe Alin Irinel Vlădan. În 2019, firma a avut 900 mii euro cifră de afaceri, 249 mii euro profit net și 8 angajați.

Oferta câștigătoare va fi anunțată în luna iunie.

„Este pregătită acolo să se facă documentaţia tehnică, studiu de fezabilitate, PUZ, pentru ce înseamnă culoarul de mobilitate urbană, pe lângă calea ferată, este vorba despre culoarul Câmpul Pâinii, care vine până la gară, un drum nou care se va crea pe un drum de mobilitate şi care va aduce în toată zona respectivă un maxim de decongestionare a traficului şi o calitate a vieţii. O să vă prezint în momentul în care specialiştii finalizează toate detaliile, inclusiv un coridor de exproprieri. Atunci vom avea acel culoar extrem de important pe partea de nord a oraşului, pe lângă calea ferată”, a declarat primarul Emil Boc, în cadrul unei emisiuni online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *