Din oras

Cel mai urmărit prezentator de evenimente: Alin Sălăjean, de departe cel mai popular din breaslă pe social media

Cu o experiență de aproape 18 ani în industria evenimentelor, prezentatorul și organizatorul Alin Sălăjean rămâne în topul alegerilor mirilor din toată țara, dar și din străinătate. După ce a trecut și prin experiența Survivor, acesta s-a reinventat și a început să țină pasul și cu fanii din online și nu a durat mult până când a reușit să acapareze rețelele de socializare.

Am investigat puțin și am văzut că eforturile sale constante de a fi prezent pe social media nu au rămas nerăsplătite. În prezent, Alin Sălăjean este urmărit de peste 20 de mii de fani pe Instagram și are o prezență remarcabilă și pe Facebook, acolo unde are o comunitate de aproximativ 15 mii de persoane.

Ne-am întâlnit cu Alin și am dorit să știm ce înseamnă tranziția de la mediul offline la cel online pentru un organizator de evenimente:

„Să știți că nu este o tranziție, ci mai degrabă o reinventare, un upgrade să îi spunem așa. Nu am trecut de la mediul offline la cel online, doar m-am adaptat și le-am reunit pentru a fi mereu alături de oameni. Sincer, eu nu voi da niciodată căldura unei îmbrățișări sau a unui zâmbet pe un like sau un follow, dar trebuie să recunoaștem că social media a devenit parte din viața noastră, mai ales dacă vorbim despre persoane publice”.

Odată ce s-a obișnuit cu cerințele rețelelor de socializare și a înțeles că e important să fie prezent, a început să comunice tot mai mult cu fanii săi, iar acest lucru se vede. Postările sale adună constant zeci de mii de vizualizări și aprecieri.