Afacerea zilei

Call center-ul americanilor de la Yardi din Cluj-Napoca a ajuns anul trecut la 639 angajați și profit de 1,7 milioane euro

Yardi Call Center a fost înființată în 2013 și de atunci a crescut constant atât în ceea ce privește numărul de angajați, profitul net cât și cifra de afaceri. Compania este deținută de americanii de la Yardi care mai au în Cluj-Napoca și Property Shark. Cele două firme americane din municipiu au împreună aproape 1.100 de angajați.

Yardi Call Center a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 16 milioane euro, în creștere cu 3 milioane euro față de 2018. În anul 2017, compania a avut o cifră de afaceri de 9,7 milioane euro, iar în 2017 valoarea veniturilor totale a fost de 7,2 milioane euro. În primul an de activitate, Yardi Call Center a avut o cifră de afaceri de 75.000 euro.

Profitul net declarat de compania americană anul trecut a fost de 1,7 milioane euro, în creștere cu 156.000 euro față de anul 2018. În urmă cu trei ani, profitul net al Yardi Call Center a fost de aproape 1,2 milioane euro. În primul an de activitate, firma americană a făcut profit aproape 63.000 euro.

În 2013, Yardi Call Center a început cu zero angajați, însă a crescut rapid la 153 de salariați în anul următor. În urmă cu trei ani, call center-ul avea deja 480 de angajați, în 2018 numărul de angajați a crescut la 546, iar anul trecut a ajuns la 639.

Compania Yardi Call Center este deținută de Yardi System INC (99%) și Yardi Anant Madhukar (1%). Administratorul firmei din Cluj este Morrell Gordon (USA).

Citește și:

3,6 milioane euro profit, anul trecut, pentru americanii de la Property Shark, subsidiara din România a companiei Yardi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version