Din oras

Calea Mănăștur, reloaded. După doar patru luni, strada este din nou spartă

După un obicei deja bine cunoscut, străzile recent modernizate vor fi cu siguranță sparte din nou pentru a remedia defecțiuni la rețeaua de apă sau la cea de gaz. Nici Calea Mănăștur nu este o excepție. La doar patru luni de la finalizarea lucrărilor, deja echipe de muncitori erau din nou prezente în teren după ce s-a spart o conductă de apă.

Chiar dacă astfel de incidente nu pot fi prevăzute, clujenii se întreabă cum se face că fiecare stradă nou modernizată este, mai drevreme sau mai târziu, spartă de muncitorii de la apă sau gaz.

„Asemenea lucrări se fac cu cap, nu cu coadă. Era mult mai bine să se înlocuiască infrastructura de apă, gaz, canal, electricitate și ce o mai fi, decât să se ajungă la situația de a reface de o mie de ori suprafața carosabilă pentru a remedia avariile, care tot pe banii noștri se realizează. Deci cum rămâne până la urmă? Nu tot o spoială de suprafață? Și da, mă plâng, ca cetățean al acestui oraș și ca rezident în centru. Preferam să dureze disconfortul mai mult, dar să fie rezolvate cu adevărat niște probleme, nu doar să se facă frumos. Chiar sunt sătul de „cosmetizări” scumpe care apoi devin dureri în dos”, se revoltă cu clujean.

Revolta clujenilor este cu atât mai mare cu cât lucrările de modernizare s-au întins pe o perioadă de timp suficient de lungă pentru a putea înlocui conductele vechi.

„A fost închisă parțial, dar în cei doi ani și jumătate putea să pună și încălzire sub cei 800 de metri de drum. Acuma după 4 luni o sparg iar”, sesizează un alt clujean.

Citește și:

Proba de 100 metri de asfalt pe an: Sperăm să remarcați atât densitatea de muncitori pe kilometru pătrat, cât și calitatea lucrărilor de pe Calea Moților

În plus, ar trebui ca în curând să înceapă săpăturile pentru metrou, ceea ce înseamnă că cele 7 milioane de euro cheltuite pentru modernizarea străzii se vor duce pe apa sâmbetei.

Citește și:

Și nici bine nu OSĂ fie dată în folosință Calea Mănăștur că OSĂ se închidă pentru descărcarea de sarcină arheologică pentru metrou. Iar ceea ce s-a ”reabilitat” de 7 milioane de euro în 2 ani, se va distruge într-o lună.

 

 

Exit mobile version