Veste buna pentru gastronomia clujeana. BUJOLE va fi inclus in prima editie romaneasca a ghidului Gault&Millau, ceea ce inseamna o recunoastere importanta pentru acest demers antreprenorial.
Credit pentru aceasta reusita o are si chef Norbert Szabou.
Restaurantele romanesti vor fi evaluate pentru prima data pe plan local intr-un ghid oficial, la standarde internationale, dupa ce brandul international Gault & Millau a inceput, in luna noiembrie 2017, sa evalueze unitatile din perspectiva calitatii, a creativitatii si autenticitatii.
Cu o traditie de peste 50 de ani, conceptul Gault & Millau a aparut pentru prima data in Franta in anul 1962, la initiativa a doi jurnalisti pasionati de gastronomie, Henri Gault si Christian Millau, care au hotarat sa lanseze un ghid independent al restaurantelor. Pana in prezent, conceptul s-a raspandit in douazeci de tari, fiind un punct de referinta in gastronomie pe toate continentele.
Prin criteriile specifice, Gault & Millau acorda restaurantelor un punctaj intre 0 si 20 care tine cont de experienta completa a unei vizite in restaurant. Cele care obtin cel putin 10 puncte vor aparea in ghidul publicat anual, iar cele care primesc un punctaj superior vor primi distinctii sub forma de bonete Gault & Millau, al caror numar variaza intre 1 si 5.
BUJOLE reprezintă segmentul de vârf al lanţului Marty, care deţine mai multe restaurante şi pizzerii cu brandul respectiv în Cluj-Napoca, respectiv cafeneaua Olivo de pe Bulevardul Eroilor, renumită în mod special pentru calitatea cafelei. Bujole este însă un local autonom, adresându-se unui public distinct, iar managerii îl descriu ca oferind un „lux accesibil”.
Jos palaria, pentru aceasta reusita!