Rautacisme

BRD si GOLIN, triplu atac de spam intr-o singura zi! Banca ce a avut 170 de milioane de euro PROFIT pe 2016 cerseste reclama gratuita! Mai nou, se numeste free media!

BRD a scos 170 de milioane de euro profit din buzunarele romanilor pe care ii deserveste. Si asta numai in 2016. Cu toate acestea, BRD dispretuieste profund presa locala, trimitand agentia de SPAM-PR a Romaniei, adica Golin, sa infunde mailurile bloggerilor si publicatiilor locale cu comunicate penibile despre actiunile de promovare ale bancii.

Astazi, Golin a reusit sa ne spameze de 3 ori. Sunt innebunitori de profesionisti. GOLIN intelege ca a face PR inseamna sa ii bombardezi pe cei din presa locala cu mailuri nesolicitate cautand milogeala pentru niste free media, in loc sa scoata din profitul ala baban niscaiva buget de marketing pentru presa locala si bloggeri.

BRD isi bate joc de noi, mass media locale, cu aceasta atitudine de superioritate. NU ne intereseaza ca BRD sponsorizeaza un hackathon de 3 lei, nici publicul larg nu e interesat. Aceasta nu e o stire. E o reclama. Si daca vreti push de marketing, invatati, draga BRD, sa scoateti o farama din comisioanele babane pe care le percepeti, si nu va mai lasati prostiti de proxenetii media de la GOLIN, care cred ca spamul e cea mai buna cale de comunicare de brand.

Cat de penibila e industria de PR din Romania!

O dovada a penibilitatii e ca, pe langa spammerii penibili de la GOLIN, s-au apucat si niste „comunicatori” sa dea cu spamul in populatie. Cica se numesc „Caracteristic” de la un SRL ce a avut pe 2015 o cifra de afaceri de fomisti, nici macar 100 000 de lei nu au produs. Dar lasa ca produc ei evenimente si „leaga ganduri si idei”, cu tantica Mihaela Ganciu care, in loc sa isi deschida un coafor, si-a facut, nu-i asa, o firma de „piar si corporeit comuinicheishan”.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version