In vizor

Bazinul Olimpic Grigorescu, închis de 8 luni, promovat în media9.ro: „PLĂCEREA ÎNOTULUI 12 LUNI/AN”

Bazinul Olimpic Grigorescu, fostul SUN, administrat de RADP, regie din subordinea Primăriei Cluj-Napoca, are afișat un banner de reclamă acum, în pandemie, pe site-ul jurnalistului Ionel Lespuc, media9.ro, deși bazinul este închis de la jumătatea lunii martie.

„BAZINUL OLIMPIC GRIGORESCU – PLĂCEREA ÎNOTULUI 12 LUNI/ AN”, scrie pe bannerul care prezintă o realitate falsă, fiindcă de aproape 8 luni ștrandul este închis, plăcerea înotului, în 2020, fiind doar 3 LUNI/AN.

Se ridică întrebarea de ce promovează Ionel Lespuc, pe site-ul său, media9.ro, pe bani publici, bazinul de înot Sun, când acesta e închis din 16 martie.

Ziar de Cluj l-a sunat pe Doru Teodorescu, purtătorul de cuvânt al RADP, pentru a îl întreba de ce face reclamă RADP, prin bannerul de pe media9.ro, Bazinului Olimpic Grigorescu, când acesta este închis de la începutul pandemiei?

„Eu cred că a rămas pur și simplu acolo. Nu, noi chiar nu avem contract de publicitate, probabil că a rămas, la un moment dat, cred că am avut ceva, cred că acum un an sau ceva de genul acesta. Probabil că a rămas, pur și simplu a rămas, noi chiar nu avem, plus că din martie este închis și bazinul, și ștrandul, și nu funcționează, și vă dați seama că, chiar nu… Vă spun fără tăgadă, anul acesta nu am avut pentru așa ceva, nici de o culoare, pentru ștrand și mai ales pentru acesta. Cred că a rămas de la un moment dat când a fost promovat un pic bazinul. Cu siguranță, aceasta este explicația”, a precizat Doru Teodorescu.

Ziar de Cluj a solicitat Primăriei Cluj-Napoca, în subordinea căreia se află RADP, regia care administrează Bazinul Olimpic Grigorescu, contractele de reclamă pentru ultimii 4 ani. Vom reveni cu detalii despre promovarea acestui ștrand închis aproape întregul an 2020.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version