PubliNews

Banca Transilvania sustine industriile creative: premii de 4.000 de euro pentru start-up-uri inovatoare

Banca Transilvania, in calitate de partener al Creative Est, primul festival autohton dedicat industriilor creative, organizat in Bucuresti, ofera castigatorilor competitiei Get in the Ring Romania premii in valoare de 4.000 de euro si gratuitate timp de un an la o serie de servicii si consultanta BT pentru start-up-uri.

Creative Est va fi o experienta-maraton care transforma 9 locuri din Bucuresti in centre de realizare si expunere a unor proiecte de design, gastronomie, muzica, new media si arta.

Evenimentul Get in the Ring Romania, organizat de GEA Strategy & Consulting, va avea loc in 17 octombrie a.c., in Bucuresti, incepand cu ora 19, la halele din Industria Bumbacului. Plecand de la un concurs international, se adreseaza afacerilor din industria creativa care prezinta idei generatoare de produse si practici revolutionare de business. Competitia se adreseaza start-up-urilor evaluate la sub 1 milion euro, aflate la inceput de drum, respectiv celor evaluate la peste 1 milion de euro.

Inscrierile au loc pe parcursul a doua saptamani, pana luni, 12 octombrie, prin completarea acestui formular online. Pentru concurs vor fi selectate 8 start-up-uri care vor trebui sa parcurga cinci runde de pitching – echipa, realizari, model de business, propunere de investiție si freestyle – etape in care este necesar sa demonstreze potențialul de business al ideii lor. Caștigatorii competiției, pe categorii, vor fi alesi prin vot de catre public, iar finalistul va reprezenta Romania in finala regionala de la Sofia, unde va concura cu start-up-uri din alte opt tari.

Banca Transilvania, ca banca a oamenilor intreprinzatori, sustine industriile creative din Romania si doreste sa contribuie la cresterea unei noi comunitati, in care calitatile artistice, imbinate cu cele antreprenoriale, construiesc afaceri care atrag, inspira si au potential.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati,  550 de sedii si 1,92 de milioane de clienti activi. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *