Afacerea zilei

Banca Transilvania lanseaza campania Bank to School, un nou eveniment de shopping bancar

Back to School devine Bank to School: Banca Transilvania da startul unui nou eveniment de shopping bancar, Bank to School, care are loc in perioada 20 august – 30 septembrie, exclusiv online, prin accesarea siteului BT. 

Pe langa o serie de reduceri si beneficii pentru clienti, campania are o componenta de implicare sociala.

“Bank to School este cel mai nou concept al Bancii Transilvania, un brand ludic si vesel, constuit in jurul ideii de Back to School, devenit Bank to School prin oferta BT si prin contributia la sustinerea educatiei” declara Sergiu Mircea, director Marketing & Produse si Segmente Retail la Banca Transilvania.

Din oferta Bank to School fac parte urmatoarele produse: creditul de nevoi personale, depozitele in lei, cardul BT personalizat cu poza, cardul de cumparaturi STAR Forte si KID Cont. KID Cont este un produs BT de economisire in lei sau in euro, cu acumulare si capitalizare anuala a dobanzii, care ofera in cadrul acestei campanii cu urmatoarele beneficii: poate fi constituit indiferent de suma depusa la inceput; cashback de 1% in cont pentru tranzactiile cu cardul de debit al bancii la anumiti comercianti; cashback in cont 10% din valoarea dobanzii platite pentru creditul de nevoi personale si alimentarea cu dobanda aferenta depozitelor clasice la termen, in lei. Din campanie fac parte si comercianti parteneri ai programului BT, Star Card.

Banca Transilvania face donatii in bani catre urmatoarele fundatii: eMAG, Teach for Romania si Ajungem Mari, pentru majoritatea produselor si serviciilor accesate in cadrul ofertei Bank to School, respectiv pentru cumparaturile achitate cu cardul BT la comerciantii parteneri STAR, parte din campania Bank to School. De asemenea, clientii care aplica online pentru oferta Bank to School pot face personal donatii catre fundatiile mentionate, folosind orice card bancar. 

Dupa Bank Friday, DragoBT si Un Mai Muncitoresc, Bank to School este al patrulea eveniment de shopping bancar lansat de Banca Transilvania, concept in premiera pe piata bancara din Romania.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active, cu o cota de piata de 9,8%. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formata din 550 de sedii si 1,92 de milioane de clienti activi. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *