PubliNews

Banca Transilvania incurajeaza investitiile romanesti

Banca Transilvania lanseaza o oferta destinata IMM-urilor care investesc in produse si servicii romanesti pentru cresterea afacerii: credite cu dobanda redusa si comisioane cu discount. Prin initiativa Investeste romaneste se doreste incurajarea investitiilor si companiilor locale, reinvestirea in Romania a profitului obtinut, cresterea numarului locurilor de munca, precum si productia de bunuri si servicii autohtone, contribuind astfel la cresterea economiei romanesti.

Mai exact, BT lanseaza o oferta destinata IMM-urilor care investesc in produse si servicii romanesti pentru cresterea afacerii: credite cu dobanda redusa si comisioane cu discount.

Oferta BT este destinata IMM-urilor care folosesc cel putin 70% din imprumutul de la Banca Transilvania pentru a achizitiona echipamente, utilaje, mijloace fixe etc. produse in Romania, respectiv servicii ale firmelor romanesti. IMM-urile care «investesc romaneste» au parte de o dobanda  a creditului de investitii ROBOR 6M + 2,5%, comision de acordare 0,5% si
comision de gestiune lunara 0,05%. 

“In acest an, BT tinteste o crestere cu 8% a creditarii IMM. In ceea ce priveste oferta destinata antreprenorilor, planul Bancii Transilvania este de a lansa 5 produse si campanii noi, sub umbrela Totul pentru IMM si in 2015. Un prim pas a fost facut prin promotia din perioada 24 februarie – 10 aprilie a.c. si care a constat in gratuitate, timp de 12 luni, pentru noii clienti IMM ai bancii, precum si discount-uri destinate companiilor care lucreaza deja cu BT. Un al doilea pas este lansarea campaniei Investeste romaneste, valabila pe parcursul intregului an, pentru incurajarea investitiilor in produse autohtone”, precizeaza oficialii bancii clujene.

In 2014, Banca Transilvania a acordat IMM-urilor credite noi in valoare de 6,8 miliarde lei, suma care depaseste valoarea portofoliului de imprumuturi IMM al Bancii Transilvania din perioada anterioara crizei, din 2008. Tot anul trecut, banca a deschis 15.000 de conturi IMM noi, iar rulajele prin Banca Transilvania au depasit 100 de miliarde lei. 

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active, cu o cota de piata de 9,7%. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formata din aproape 550 de sedii si 1,89 de milioane de clienti activi. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala. 

Foto: bankingnews.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *