Regia Autonoma a Domeniului Public (RADP), subordonata direct Primariei Cluj-Napoca, asteapta un raspuns de la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), cu privire la un verdict final privind contractul de 6,2 milioane de lei, pentru intretinerea sistemului de bike-sharing. Directorul RADP Cluj, Ion Pantelimon, argumenteaza ca acest contract ar asigura locuri de munca pentru 27 de angajati de-ai regiei, in urmatorii patru ani.
Ion Pantelimon sustine ca RADP Cluj are dotarile tehnice necesare pentrru derularea contractului. Cu toate acestea, chiar acest motiv a stat la baza contestatiei depusa de Wind Tehnologies SRL, fata de decizia Primariei Cluj-Napoca de a acorda acest contract regiei clujene.
In contestatia aflata inca in analiza la CNSC, firma din Bucuresti spune ca RADP Cluj a depus o oferta neconforma si inadmisibila, deoarece regia nu are domeniu de activitate solicitat in aceasta achizitie, aceasta fiind mai degraba o companie de constructii si de servicii de salubritate.
“In plus, negasindu-se in codurile autorizate ale acestei companii, ofertantul RADP Cluj-Napoca nu are posibilitatea legala de a presta activitatile solicitate prin documentatia de atribuire”, se mai arata in contestatie.
RADP ar trebui, de asemenea, sa dispuna de 2 masini de transport a minim 20 de biciclete, insa nu a facut dovada acestui lucru. De asemenea, RADP nu a facut dovada personalului calificat pentru intretinerea sistemului.
In replica, directorul Ion Pantelimon spune ca RADP are dotarile tehnice, dar si angajati pentru prestarea acestor sevicii.
“Am castigat licitatia, noi in acest moment avem toata dotarea tehnica care ne trebuie, avem tot personalul. Unde nu am avut personal pe partea de IT, am incheiat contract de prestare servicii cu o firma specializata din Cluj”, a spus acesta. Este vorba de firma Net Brinel SA.
Contractul de 6,2 milioane de lei este important pentru RADP Cluj, mai ales ca ar asigura locul de munca, timp de patru ani, pentru cei 27 de muncitori alocati sa presteze servicii in acest proiect.
“Este un contract destul de important, deoarece se deruleaza pe o perioada de patru ani. O parte din personalul RADP va avea locul asigurat in tot acest timp de patru ani”, adauga Pantelimon.
CNSC ar fi trebuit sa raspunda la contestatia depusa de Wind Tehnologies SRL, insa a prelungit termenul. De acest contract depinde continuarea proiectului european de bike-sharing, aprobat in 2011 si cu o valoare totala de 17,6 milioane de lei, din care 13,4 suma nerambursabila. Proiectul prevede instalarea a 50 de statii self-service de biciclete, dintre care 44 in Cluj-Napoca si sase in Apahida si Floresti, si achizitionarea a 540 de biciclete.