Jos palaria

Alina Dragos, tanara ce promoveaza Farmecul Clujului

Alina Dragos e tanara care reuseste, cu farmec si pricepere, sa reprezinte cu succes cel mai mare producator roman de cosmetice. O femeie vesela, indragostita de jobul ei, care face munca sa para o joaca. De doua saptamani, Alina ocupa functia de PR Manager al celei mai puternice companii romanesti din piata cosmeticelor – Farmec. 

Alina a pasit pentru prima data pe usile companiei Farmec in urma cu mai bine de patru ani; a inceput ca specialist PR online, dupa care a fost specialist PR online si offline. Semn ca stapanea arta comunicarii din ce in ce mai bine, dupa patru ani jumatate a primit oferta la care visa inca din adolescenta: sa devina PR manager al celei mai puternice companii romanesti de pe piata cosmeticelor. 

“Stateam si ma gandeam, cand eram in liceu, la mine acasa, in Baia Mare, cat de frumos trebuie sa fie pentru o femeie sa lucreze in domeniul frumusetii. Iata ca am reusit sa imi indeplinesc visul. Sunt foarte onorata ca ocup aceasta pozitie, care ma flateaza si ma responsabilizeaza in acelasi timp. E un vis indeplinit sa ocup aceasta functie si, in special, sa lucrez pentru Farmec, pentru ca sunt, inca din adolescenta, un consumator al produselor, la fel ca si mama, matusa si bunica. Am fost mereu inconjurata de produsele Farmec”, marturiseste ea. 

Mii de fete viseaza la o carte de vizita pe care sa scrie PR, sa se imbrace in fiecare zi a lunii altfel, dar mereu chic, sa bea cafele in centrul orasului si sa isi noteze ideile indraznete pe servetele, cand le loveste inspiratia si n-au la indemana un laptop. Realitatea nu e, insa, chiar atat de glamorous. Munca de PR manager inseamna mult mai mult de atat, explica Alina. Responsabilitatile ei nu tin cont de orarul de opt ore de munca, de weekend-uri ori de concediu. 

“Eu nu consider ca programul meu de munca se incheie odata cu programul colectiv de munca. Compania noastra e foarte activa pe retelele de socializare, iar unul dintre task-urile mele e sa raspund tuturor cerintelor clientilor si sa-i anunt de tot ce se intampla frumos in cadrul companiei noastre. Asa ca, indiferent de ora, weekend sau concediu, sunt mereu conectata la ce se intampla si la ce nevoi au consumatorii nostri”, marturiseste ea. 

Munca sustinuta este calea cea dreapta, spune PR manager-ul, insa munca facuta din placere e scopul suprem.  

“N-as putea sa spun ca e usor, dar cand faci ce-ti place si cand o faci cu pasiune, nu are cum sa fie greu”, rade ea. 

Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, este un brand emblema pentru Romania, al carui portofoliu impresioneaza o lume intreaga prin produse mereu actuale si moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are acreditari internationale ale proceselor de fabricatie si comercializeaza produsele din portofoliu in peste 30 tari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version