In vizor

Afaceri de familie in Consiliul Judetean. Fratele unui directoras ia "pe direct" al treilea contract

Firma fratelui lui Claudiu Campian de la serviciul informatic al Consiliului Judetean Cluj castiga contracte pe banda rulanta pentru  achizitionarea de echipamente si licente pentru CJ.  In urmatoarele zile un nou contract prin achizitie directa va imbogati palmaresul fratelui – singura firma care a ofertat pentru achizitionarea de echipamente si licente in cadrul proiectului “Femeia, în viziunea mass-media – factor de echilibru si egalitate” a fost Select IT, detinuta de Alexandru Campian.  Acesta este fratele lui Claudiu Campian, responsabilul cu mentenanta serviciilor informatice in Consiliul Judetean, angajat cu contract de prestari servicii in cadrul institutiei.

Achizitie echipamente si licente in cadrul proiectului “Femeia, in viziunea mass-media – factor de echilibru si egalitate” ajunge pe mana unei firme abonate la contractele cu Consiliul Judetean Cluj. La invitatia de participare publicata in Sistemul Electronic de Achizitii Publice in 1 august pentru echipamentele si licentele din cadrul proiectului a fost depusa o singura oferta, cea a firmei Select IT din Cluj-Napoca. In aceasta saptamana oferta depusa de Select IT va fi evaluata de catre angajatii CJ urmand a se decide daca este sau nu compatibila. In conditiile in care pentru serviciile de publicitate nu s-a prezentat nicio oferta, desi au fost nu mai putin de sapte tentative de atribuire si tinand cont ca Select IT este singura firma care a ofertata pentru licente si echipamente in cadrul proiectului are toate sansele si de aceasta data sa isi adjudece contractul.  

Select IT, detinuta de Alexandru Campean, a furnizat echipamentele IT in cadrul proiectului de modernizare pe bani europeni a Centrului Maternal Luminita in valoare de 52.000 lei, iar in cadrul proiectului de implementare a Cetrului de Informare Turistica a incasat din bani europeni 48.000 lei. Alexandru Campian este fratele lui Claudiu Campian angajat prin contract de prestari de servicii la Consiliu Judetean pe partea de mentenata a serviciului informatic al institutiei. Este al treilea contract cu Consiliul Judetean Cluj  adjudecat de Select IT in mai putin de un an de zile. Select IT a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 780.000 de lei si peste 50.000 de lei profit.

Pentru publicitate se ajusteaza cerintele din caietul de sarcini

Firmele de publicitate nu se inghesuie sa depuna oferte pentru promovarea proiectului “Femeia in viziunea mass-media- factor de echilibru si egalitate”. La cea de a saptea incercare de adjudecare a serviciului de achizitie directa nu s-a prezentat nici o firma desi au fost nenumarate solicitari de clarificare a caietului de sarcini din partea posibililor ofertanti. Un nou termen, o noua modificare a caietului de sarcini se va face de catre angajatii CJ astfel incat pentru a putea fi implementat proiectul si, implicit a se putea folosi banii, sa se gaseasca  un doritor pentru publicitatea pe bani europeni oferiti prin  Consiliul Judetean Cluj.

Desi au fost solicitate informatii suplimentare cu privire la conditiile de eligibilitate pentru achizitionarea serviciilor de publicitate nici o firma nu a depus oferta concreta la ultima incercare de atribuire. In incercarea de a nu se bloca  proiectul angajatii au modificat de la un anunt la altul criteriile de atribuire, insa firmele nu se inghesuie cu oferte.

“Lumea considera ca nu se castiga destul in urma realizarii materialelor de promovare. De aceea am decis sa renuntam la anumite solicitari in special in ceea ce priveste mobilierul de amenajare a standului proiectului. Vom renunta inclusiv la literele volumetrice care sunt extreme de scumpe si de asemenea la unele detalii tehnice a mobilierului inclus in proiect. Am prezentat pe site-ul CJ unele clarificari la solicitarile mai multor firme insa din pacate pana la termenul limita de depunere a ofertelor nu s-a prezentat nimeni nici de aceasta data. Vom incerca in cursul acestei saptamani sa facem modificarile in caietul de sarcini astfel incat sa gasim in final un partener care sa poata realiza materialele publicitare”, a declarat Diana Coman managerul proiectului.

Printre neintelegerile intalnite de firmele interesate de proiect a fost modul prin care cd-urile personalizate vor fi sau nu predate in carcase si daca acele carcase trebuie personalizate. Cu privire la conferinta de presa pe care  trebuie sa o  organizeze castigatorul serviciilor de publicitate, o alta intrebare care a fost lamurita de reprezentantii CJ a fost daca e nevoie sau nu de personal care sa serveasca cafea si apa invitatilor prezenti la conferinta. In aceste zile se va reface caietul de sarcini in cadrul proiectului, iar reprezentantii CJ spera ca ca in cele din urma se va gasi un doritor care sa promoveze proiectul pe bani europeni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *