Gestul lui Nawah Salameh, patronul Alexandrion, de a investi in sustinerea echipei de handbal feminin a Clujului este unul generos si, cu siguranta, neasteptat. Este nevoie de sponsori pentru echipele de club clujene.
In oglinda, opinia publica a cam uitat ca Prodvinalco sustine inca din 2011 echipa de rugby a Clujului, fara sa faca prea mare tam-tam cu asta.
Atata doar ca, dincolo de zambetele amabile din fata camerelor de luat vederi, dincolo de mesajele simpatice de iubire subita pentru Cluj-Napoca, patronul producatorului Alexandrion are un plan mult mai cinic, de a ataca coroana reginei Prodvinalco chiar in orasul de bastina.
Alexandrion sta bine la vanzarile de produse alcoolice pe national, dar Prodvinalco este locul 1 la vanzari in cel mai important oras al Romaniei dupa Bucuresti, o piata locala de peste 15 milioane de euro anual pe segmentul respectiv. Sigur, la cifra asta nu se adauga evazionistii.
E de urmarit acest razboi comercial ce sta sa inceapa, mai ales ca Alexandrion stie sa joace perfid in careu atunci cand isi propune.