Vocea ta

În orașul SMART, doi clujeni și-au luat țeapă: au plătit de mai multe ori parcarea din Unirii pentru că plata cu cardul nu se înregistra

Un clujean susține că atât el cât și un al domn au fost nevoiți să achite parcarea din Piața Unirii de mai multe ori deoarece plata cu cardul nu se înregistra. Clujeanul consideră că atât el cât și celălalt păgubit au fost furați de către municipalitate. Norocul lor că sumele nu au fost mari. 

„Stimate Domnule BOC, azi am fost nevoit sa platesc de 2 ori parcarea din Piata Unirii, deci primaria mi-a furat 4 lei…mai era un domn, el platise de 4 ori, deci primaria ii furase 12 lei…asta da oras „smart”…initial, am platit cu cardul, am vrut sa ies, s-a afisat ca trebuie sa platesc. Vine celalalt domn si imi zice sa platesc cash, ca el a platit de 3 ori cu cardul si nu a putut iesi… P.S Banii astia, furati sistematic, intra in contul primariei sau in conturi private?”, a transmis clujeanul revoltat.

Asta s-a întâmplat chiar în ziua în care Boc se lăuda cât de mult au crescut plățile online și cât de receptivi au fost clujenii la degitalizarea Primăriei. 

„Firesc, digitalizarea activității primăriei a fost accelerată în contextul pandemiei COVID-19, iar clujenii au fost receptivi. Avem o diferență de peste 24.000 cetățeni care au ales în 2021 să nu mai vină la ghișee, ci să rezolve obligațiile legale cu privire la taxe, impozite locale sau alte tipuri de plăți, de la distanță, prin internet. Așa cum am mai spus, ne uităm la modele din afara României, unde cetățenii au un grad foarte ridicat de satisfacție cu privire la serviciile online oferite de autorități”, potrivit lui Emil Boc.

Un alt clujean susține că în parcarea Primăriei de pe Moților a plătit de două ori parcarea pentru că la prima încercare plata cu cardul eșuase. 

„Am parcat luni 8 martie in parkingul primariei de pe str. Motilor, la plecare am acut de achitat suma de 40 Ron. Am optat pentru plata cu cardul, am prezentar cardul la cititor dupa care mi s-a cerut codul pin (desi suma este mai mica se 100 Ron). Am tastat pinul, dupa care pe ecran nu s-a schimbat nimic iar dupa un timp s-a returnat mesajul de tranzactie anulata. Am reluat procedura descrisa mai sus, dar dupa citire imediat s-a inregistrat plata fara a cere cod pin, iar in utrma tranzactiei s-a emis si bonul atasat. Am efecuat un extras de cont iar suma de 40 Ron a fost retrasa in urma ambelor tranzactii. Atasat va trimit si bonurile de intrare si bonul de plata care s-a emis dupa a 2-a tranzactie”, susține clujeanul.

Această situație este la fel de frustrantă ca cea în care în continuare ți se cer copii după diverse acte, sau cea în care aplicațiile Primăriei menite să ușureze viața clujenilor sunt atât de multe încât le dau mai multe bătăi de cap. În aceeași categorie includem aparatele din stațiile de autobuz care îți iau banii, dar nu îți eliberează bilet, sau POS-uri din autobuze care „uită” să îți dea chitanță. Sau stațiile pentru închirierea bicicletelor care sunt nefuncționale zile în șir. Apreciem inclinația spre tehnologie a municipalității, dar mai avem până când serviciile oferite pot să se ridice la nivelul celor oferite în vest.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *