Jos palaria

70's Party si-a atins scopul: inca aproape 1.500 de euro pentru campioanele pe role ale Clujului

Petrecerea primaverii de la Cluj a strans sambata seara in parcarea de la Central cateva sute de tineri. Suma stransa in urma actiunii le apropie si mai mult de campionatul mondial Wifsa de la Geneva.

Mai exact, in urma petrecerii 70’s Party s-au strans 1.441 de euro. Suma se adauga la fondurile pe care initiatorii campaniei Rolling Bears le-au strans pana acum, de 3.500 de euro, astfel ca totalul este de  4941. Continuam campania pana in 1 iunie, cand trebuie sa se atinga suma totala de 7.000 de euro de care fetele au nevoie pentru a participa la competitia mondiala.

„Din punctul nostru de vedere a fost un succes, am targetat 1500 de euro dupa acest party si am reusit sa strangem 1.441, deci suntem multumiti. Continuam pe 23 Mai in Campia-Turzii, dupa care la Zilele Piezisei si in 1 Iunie in Parcul Central, eveniment care va incheia campania noastra”, a declarat Cornel Hoza, presedintele Beard Brothers.

Pentru harnicia si eficienta cu care deruleaza aceasta campanie, le spunem Jos Palaria! celor de la Beard Brothes!

Amintim ca echipa campioanelor pe role care vor purta numele Romaniei pe tricou la Geneva este formata din Ioana Teodorescu (16 ani), Teodora Luscalov (11 ani), Alexia Neag (11 ani), Tania Turdean (14 ani), Ilinca Popa (14 ani) si mezina Maria Grama, in varsta de 6 ani. Clujencele nu au acces la marile sali de sport ale Clujului, nu au sponsori si nici promovare. Totul se bazeaza pe sacrificiu, nenumarate ore de antrenament intr-un spatiu redus, pe stradania antrenorilor si, mai ales, pe banii parintilor. Au primit deja invitatia de a participa la Wifsa World Open, Campionatul Mondial de specialitate de la Geneva, insa au de atins un buget de 7.000 de euro. Campania se deruleaza in colaborare cu Mai Mult Cluj, Ziar de Cluj si YouDeal Cluj-Napoca.

Cei care vor sa contribuie la aceasta cauza pot dona bani in contul deschis la Banca Transilvania cu numarul RO58BTRLRONCRT0249735201 de Asociatia Beard Brothers, cu mentiunea “pentru campania Rolling Beards”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *