Din oras

40.000 de lei pentru brosurile de Zilele Clujului. Cine sunt sponsorii de anul acesta

Municipalitatea a anuntat achizitia directa ale brosurilor necesare pentru Zilele Clujului, eveniment ce va avea loc in perioada 22-26 mai. Pentru acestea a estimat cheltuirea a 40.000 de lei.

In ultimele editii cea mai mare parte a costurilor evenimentului era suportata din sponsorizari. Reprezentantii Primariei nu au putut preciza in decurs de o saptamana care sunt sumele sponsorizate anul acesta si ce firme au ales sa sprijine financiar Zilele Clujului.

Pe site-ul oficial al evenimentului la categoria sponsori apar: BCR, Bergenbier, Coral Impex, Orange, Selgros si Pepsi.

Anul trecut 80% din bugetul Zilelor Clujului a provenit din partea sponsorilor. Din bugetul total al evenimentului, de 167.000 de euro, 134.000 reprezentau sponsorizari. Anul trecut s-au adunat 116.500 de euro din sumele sponsorizate, iar 17.500 de euro au ramas de la alte evenimente, arata reprezentantii Primariei.

Cea mai mare suma a venit din partea Ursus, care a sprijinit Zilele Clujului cu 40.000 de euro, urmat de Terapia cu 25.000 de euro, Napolact cu 20.000, Orange cu 15.000, Selgros cu 8.000, Coral cu 6.000, Betfair cu 1.500 si Csi cu 1.000 de euro.

Din pacate programul anuntat pana acum nu promite prea multe. Cea de-a V-a editie a Zilelor Clujului, “parte integrata a programului Cluj-Napoca 2015 – Capitala Europeana a Tineretului” este sarbatorita nu cu prospetime si efervescenta cum era de asteptat, ci cu artisti ai caror ani de activitate insumati depasesc varsta de pensionare legala in Romania. Pentru a prea multa oara pe scena din Piata Unirii vor urca Iris cu Cristi Minculescu si Felicia Filip, dar si Dan Bittman.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *