Compania de Transport Public (CTP) anunta lansarea noului site incepand cu 1 iulie. Noul site web a fost realizat conform tendintelor actuale din domeniu si isi propune sa imbunatateasca experienta utilizatorului oferind o interfata simpla si intuitiva, si totodata un acces facil la informatiile de interes.
“Consideram site-ul un canal important de comunicare cu beneficiarii serviciilor noastre de transport. Astfel, avem o prioritate din a pune mereu la dispozitia cetatenilor, informatii prompte si de actualitate. Continutul prezentat pe site a fost complet reorganizat avand in centrul sau calatorul. Am identificat principalele interese ale calatorului pe site-ul Companiei (orare, stiri, tarife etc.) si tinand cont si de problemele cu care s-au confruntat utilizatorii in trecut, am incercat sa le prezentam intr-un mod cat mai accesibil. Noul site propune o structura diferita, dar mai usor de parcurs. Calatorul clujean are la dispozitie informatii suplimetare detaliate despre liniile de transport, orarul acestora, traseele sub forma liniarizata precum si harti asociate. Informatia este structurata pe zone: metropolitan, urban si chiar pe cartierele orasului si zone de interes”, arata reprezentantii CTP.
De asemenea,noul site este mult mai usor de accesat si vizionat si de pe dispozitive mobile.
“Astfel, am incercat sa asiguram o experienta unica atat utilizatorilor de sisteme desktop cat si utilizatorilor de dispozitive mobile. Un calator aflat in trafic poate consulta cu usurinta de pe telefonul mobil orarul liniei care il intereseaza, fara a fi nevoit sa descarce de pe site fisiere excel sau pdf. Tendintele actuale in domeniul tehnologiei se concentreaza spre dezvoltarea aplicatiilor pentru platforme mobile iar, in acest sens, tot mai multi clujeni, si nu doar clujeni, au incercat sa dezvolte aplicatii pentru facilitarea accesului la informatii privind transportul public. Prin noul format al site-ului am incercat sa redam aceasta experienta utilizatorilor de platforme mobile, site-ul prezentandu-se sub forma unei aplicatii pe diverse gadgeturi”, mai subliniaza reprezentantii CTP.
Pentru a oferi acces cat mai facil la informatii, atat de cautate, cum sunt traseele si orarele, CTP Cluj-Napoca a incheiat un parteneriat cu Google in cadrul programului „Google Transit”. Aceasta aplicatie pune impreuna informatia actualizata despre liniile si programele de transport cu puterea de procesare Google. Iar, pentru a obtine indicatii de orientare pentru deplasarea cu mijloacele de transport in comun se poate incepe cautarea atat din site cat si din Google Maps.
“Un calator aflat in trafic poate astfel, cu usurinta sa primeasca indicatii de orientare pentru transportul public din locatia curenta sau dorita spre orice destinatie selectata, direct pe telefonul mobil”, subliniaza reprezentantii Companiei.
O facilitate noua a site-ului o constituie posibilitatea de abonare la Buletinul cu noutati. Utilizatorul se poate, de exemplu, abona la una sau mai multe linii si va primi ulterior pe email notificari legate de modificarile ce privesc linia respectiva: orarul, traseul liniei, precum si alte informatii de interes.
“Constienti fiind de faptul ca orasul nostru este Capitala Europeana a Tineretului 2015 si, incepand cu acest an, ne asteaptam la o crestere a numarului de turisti, am pregatit si versiunea website-ului in limba engleza, intarind prin acest demers sprijinul si devotamentul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca fata de comunitate si cetatenii acesteia. Ne implicam activ pentru a imbunatati constant serviciile de transport public oferite clujenilor, iar noul site consideram ca este o demonstratie a acestui angajament”, au incheiat reprezentantii Companiei de Transport Public Cluj-Napoca.