PubliNews

TeCOMM Cluj, ocazia cu care se intalnesc cei mai puternici comercianti din online: Puterea e in mainile consumatorilor!

Clujul e gazda celei de-a cincea editii a celui mai important eveniment ce ia pulsul comertului electronic din tara, TeCOMM. Cele doua zile, 21 si 22 octombrie, vor gazdui o serie de evenimente, conferinte si work-shopuri, ce au ca scop o mai buna intelegere a clientilor de catre comercianti, identificarea celor mai bune solutii tehnice, precum si o comunicare facila si o familiarizare cu metodele de plata.

Gazda evenimentului organizat de Libero Events este Calin Biris, actual digital director si senior partener Loopa, dar si fondator al Trilulilu. Acesta va modera discutiile despre situatia curenta a pietei, rezultate si solutii eficiente, oportunitati, provocari si strategii, despre cum trateaza expertii diferitele probleme din sfera ecommerce.

Prima conferinta a adus pe scena un subiect de interes pentru comerciantii din mediul virtual: cosmarurile magazinelor online. Dezbaterea a avut loc intre “greii” din domeniu: Diana Tanase – mk manager MasterCard, Dan Ostahie – CEO Altex, Remus Visan – managing director Paravion, Gabriel Rusu – manager BestKids.ro, Mihai Bota – sales manager UrgentCargus si Mihaela Muresan – Mk manager IKEA.

Printre “cosmarurile” comerciantilor online se numara trecerea din online in offline, in magazine si sensul invers, din retail in spatiul virtual, rata de abandon – renuntarea la cosul de cumparaturi inainte de finalizarea achizitiei, oferirea unei experiente de cumparaturi complete, construirea unor platforme care sa ofere experienta din magazin si in online sau gama variata din online in showroom-urile cu suprafata redusa, teama clientilor de a face plati cu cardul.

Tot in prima zi de conferinta mai iau cuvantul Karandeep Singh (UK) – analist sef la iProspect, Nikita Kiselev (RU) – senior director lamoda, Chloe Thomas (UK) – eCommerce MasterPlan, Russel Sutton (UK) – manager Conversion Works, Bianca Dancila – fondator GripADs, pe teme precum analiza de date,  normalul de azi in online si offline, cele mai puternice oportunitati pentru succes in eCommerce in 2016. De asemenea, va avea loc si o dezbatere pe subiectul “Speranta nu e o strategie”, cu Adrian Mihai de la Fan Courier, Horea Grozea (mobilPay), Claudiu Farcas (ProfitShare) si Ana Sipciu (Google).

Tot astazi, in paralel cu dezbaterile si prezentarile din cadrul TeCOMM, are loc Digital Travel Forum, un eveniment conex dedicat celor care activeaza in domeniul turismului. Paravion, Google, Traveo si Conectoo sunt companiile care vor sustine workshopuri despre cele mai eficiente strategii de marketing adaptate la profilul unui business de turism.

Conferinta se desfasoara astazi si maine la Grad Hotel Italia. Inca puteti achizitiona bilete pentru ce-a de-a doua zi a TeCOMM, zi in care vor avea loc mai multe work-shopuri deosebit de atractive, impartite in trei sali, cuprinzand un debate despre „Black Friday Strategies” si 12 workshopuri tematice din care 4 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM). In cadrul acestor sesiuni de workshop-uri, participantii isi vor putea exprima ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate de la expertii in domeniu.

Pe tot parcursul evenimentului va exista o Zona Expozitionala, care ii va reuni pe principalii furnizori de servicii de comert electronic din Romania.

Evenimentul reuneste peste 300 de retaileri online si din domeniile conexe care doresc sa-si dezvolte si sa-si imbunatatesca business-urile, alaturi de cei peste 30 de speakeri profesionisti din agentii si magazine online din UK, Rusia si Romania, contribuitori la evolutia industriei de eCommerce.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *