
Un clujean a rămas cu o pagubă de 2000 de lei după ce a participat la festivalul Untold din Dubai. Bărbatul susține că organizatorii s-au făcut „că uită” să îi mai returneze cei 2000 de lei care au rămas pe brățara de festival.
Se pare că practica nu este nouă, clujeanul susținând că după ce a participat la festival și la Cluj, și-a recuperat banii abia după ce a apelat la Protecția Consumatorilor.
„Prima data i-am contactat in prima zi dupa ce s-a terminat festivalul, folosind formularul lor de reclamatii de pe site. Bineinteles ca nu mi-au virat banii si nici nu mi-au mai raspuns. Apoi am trimis mai multe mail-uri, cerandu-le sa imi restituie suma, dar, tot asa a trecut un an si ei au ramas cu banii mei in conturile lor. La fel am patit si cu Untold la Cluj, dar aici, cand am apelat la Protectia Consumatorului Cluj, mi-am primit banii la scurt timp de la sesizare”, a declarat bărbatul pentru Ziar de Cluj.
Atașăm dovada email-ului trimis către organizatori, rămas fără răspuns:
Clujeanul ne-a relatat că și alți participanți la UNTOLD Dubai au rămas cu paguba după ce și-au cerut banii înapoi, fără a primi vreun răspuns.
Societatea organizatoare a evenimentului este UNTOLD EVENTS LLC (în continuare denumită „UNTOLD EVENTS”), societate cu răspundere limitată înființată în Dubai, cu sediul în Al-Barsha First, Al Khaimah Building II.
Între timp, singurele informații despre festivalul „de succes” organizat de UNTOLD la Dubai au fost transmise doar pe pagina de Facebook. Se pare că festivalul, ce anul trecut a avut loc în februarie, a fost mutat în acest an în luna noiembrie.
Atât de mare a fost succesul că au decis să-l mute la sfârșitul anului, fără a menționa deocamdată data, fără să înceapă vânzarea biletelor și cu informații transmise doar pe Facebook.