Acum un an și jumătate, scriam despre tunul liberal de 4 milioane euro de la Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) și anume despre felul în care două dintre săgețile lui Lucian Bode, pe atunci ministru al Transporturilor, adică șeful său de cabinet Cosmin Mihălțan și fostul director al CNAB, Florin Dimitrescu, au smântânit contractul de push-back, făcând în așa fel încât activitatea ce presupunea tractarea aeronavelor ajunse pe aeroporturile Băneasa și Otopeni să nu mai fie efectuate de CNAB, ci să fie cedate companiei private Menzies.
Cioflingarii puseseră ochii pe faptul că această activitate atunci când era prestată de către CNAB îi aducea Companiei venituri de peste 20 milioane lei pe an. Dar de ce să câștige statul și nu privatul? Mai ales când directorul general al Menzies, Cristian Paris, era foarte bun prieten cu Dimitrescu.
CE LE-A FĂTAT MINTEA ACESTOR CIOFLINGARI, CITEȘTE PE pe StrictSecret.ro…