In vizor

Sistemul de bike sharing a fost recepţionat, urmează amenajarea pistelor cu şanţuri pentru amatorii de sporturi extreme

Primăria Cluj-Napoca a anunţat la sfârşitul săptămânii trecute că a reuşit să finalizeze cu succes un proiect finanţat din fonduri europene. Astfel, după trei ani de întârzieri, proiectul de bike sharing a fost recepţionat. Cu toate acestea, cei care beneficiază de acest mijloc de deplasare ecologic au sesizat în repetate rânduri nefuncţionalitatea softului la staţiile de închiriere, lipsa pistelor dedicate bicicletelor între localităţile Floreşti, Cluj-Napoca şi Apahida, precum şi marcarea acestor piste în locuri total neadecvate. Unul dintre exemple a fost prezentat chiar de către Ziar de Cluj pe strada Cantonului, unde primăria a desfinţat singurul trotuar transformându-l, printr-o simplă aplicare a marcajelor, în pistă de biciclete. 

Vineri, în timp ce Primăria transmitea comunicatul de presă care anunţa marea realizare de o importanţă strategică pentru municipiu, recepţionarea proiectului de bike sharing, patru muncitori de la Electrica săpau de zori pe strada Eroilor pentru a introduce un cablu în subteran.

Culmea este că respectivul cabul a trebuit introdus pe sub pista de biciclete colorată frumos în roşu la trei ani de la finalizarea sectorului respectiv. În această dimineaţă, şanţul lat de aproape un metru a ajuns o adevărată capcană pentru biciclişti. Nu este exclus ca în scurt timp, acum că s-a semnat recepţia proiectului, să apară şi în alte zone ale oraşului situaţii asemănătoare.

Le urmăm succes angajaţilor Electrica, E-on sau Termoficare în viitoarele lor acţiuni de  spargere a pistelor proasptăt recepţionate. Cel mai probabil că până în primăvară vom avea un adevărat traseu dedicat sporturilro extreme, iar gropile de pe piste vor fi indicate pe harta interactivă ce deserveşte sistemul de închiriere al bicicletelor  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *