Din oras

Sesizările clujenilor, ignorate de angajații Primăriei toată luna septembrie

Clujenii au la dispoziție aplicația MyCluj pentru a sesiza diversele probleme din oraș, iar angajații Primăriei de la fiecare departament se ocupă să le ofere un răaspuns. Doar că aceștia au șomat toată luna septembrie. Nicio sesizare de-a clujenilor nu a mai primit vreun răspuns.

Situația a fost semnalată de un clujean chiar pe mai sus numita aplicație de sesizări.

„Observ ca nu se mai solutioneaza deloc sesizarile. In toata luna septembrie singurele sesizari solutionate au fost cele legate de transport(CTP) si apa(CAS) si prin ‘solutionat’ se intelege ca au fost transferate celor resposanbili.Tot ce tine de primarie nu a fost solutionat.Nici macar un raspuns la nici o sesizare, toata luna septembrie. Se poate sa fie la fel si in lunile precedente, doar atat am verificat.Cam atat de interesati sunteti de problemele cetatenilor.Au fost prea multe sesizari si ati decis sa le dati ‘seen”, a semnalat clujeanul.

Măcar la sesizările trecute mai dădeau câte un răspuns copy-paste, acum și acestea lipsesc cu desăvârșire. O fi vreo formă de protest față de măsurile de austeritate anunțate de Guvernul Bolojan, asta deși angajații din Primăria Cluj-Napoca își primesc în continuare sporurile prin bunăvoința primarului Boc.