Finalizarea metroului sau modernizarea podului Garibaldi, care va fi primul mare proiect finalizat de municipalitate? De 5 ani a fost promisă modernizarea cunoscutului pod, însă a doua licitație a fost anulată.
Prima licitație, lansată în martie, a fost anulată, pentru că nicio firmă nu s-a arătat interesată de această lucrare. A urmat a urmat o nouă licitație la finalul lunii aprilie. Astăzi a fost anulată și aceasta. Inițial, podul Garibaldi trebuia să aibă un aspect futurist și să coste 4.8 milioane de lei, însă proiectul a fost reconfigurat și s-a optat în cele din urmă pentru un stil clasic, însă mai scump cu 3 milioane de lei.
Lucrarea de modernizare ar trebui să dureze 9 luni. Lungimea totală a podului este de 50,30 metri. Podul este compus din 9 grinzi pe trei deschideri având structura de rezistenţă mixtă oţel-beton. Lăţimea podului variază între 20 şi 24 metri, iar lăţimea părţii carosabile este de 14 metri. Investiţia presupune lucrări de reabilitare, consolidarea infrastructurii existente, rampe de acces şi semnalizare rutieră. Podul va fi lărgit la patru benzi de circulație și va avea piste de biciclete amenajate, cel puțin asta promite Emil Boc.
CITEȘTE ȘI: Modernizarea Podului Garibaldi mai așteaptă. Licitația a fost reluat