Din oras

Primaria Cluj-Napoca a primit sponsorizari de 75.000 de euro in 2014

Cinci companii au sponsorizat primaria Cluj-Napoca in 2014, contributia financiara a acestora ridicandu-se la suma de 75.000 de euro. Cu acesti bani, institutia a organizat diferite evenimente, printre care Zilele Clujului sau Gala 10 “pentru Cluj”. Cel mai impotant sponsor a fost Ursus, dar au contribuit si Napolact sau Hotel Napoca.

Sponsorizarile primite de administratia locala s-au cifrat, anul acesta, la 331.145 de lei, adica aproape 75.000 de euro. Cea mai consistenta contributie a venit din partea companiei Ursus – peste 182.000 de lei. Napolact a sponsorizat evenimentele publice ale orasului cu peste 110.000 de lei, iar Terapia a donat aceeasi suma. Si societatea care admnistreaza Hotel Napoca – Smav Exim SRL – a sponsorizat institutia cu aproape 32.000 de lei.

Potrivit Primariei, aceste sume au fost acordate de societatile comerciale pentru a sprijini organizarea evenimentelor publice, ca de exemplu Zilele Cujului, Targul de Craciun sau Seri de Vara Clujene.

De asemenea, TSE Development a sponsorizat cu 6.600 de lei Gala ”10 pentru Cluj-Juniorii Clujului, Sperantele Cetatii”.

Interesant este ca, de cativa ani incoace, aceleasi firme se afla pe lista sponsorilor Primariei lui Emil Boc.

In 2010, sponsorizarile s-au cifrat la 340.000 de lei, iar banii au fost folosti pentru aceleasi evenimente. Cei mai darnici au fost Fundatia Transilvania, care a contribuit cu 200.000 de lei, Cosmote cu aproape 40.000 de lei, precum si Smav Exim cu peste 31.000 de lei, firma care detine Hotelul Napoca. Pe langa acestea, nume interesante, dar cu sume mai mici, sunt ale unor firme cu care municipalitatea a derulat anumite proiecte. Spre exemplu, Energobit, care s-a ocupat de iluminatul public din municipiu, a sponsorizat Primaria in 2010 cu suma de 5.000 de lei, iar Construdava, firma care in acea perioada construia scoli si parkinguri la Cluj, a sponsorizat 1.000 de lei institutia.

Suma primita de Primarie in 2011 din sponsorizari a ajuns la peste 372.000 de lei si s-a utilizat in organizarea Zilelor Clujului, Targului de Craciun, Seri de vara clujene si Gala 10 pentru Cluj. De departe, cea mai consistenta suma a venit in acel an din partea Nokia – 164.000 de lei si Ursus – 55.000 de lei.  

Ursus Breweries a dat Primariei in 2012 aproape 400.000 de lei cu titlu de sponsorizare. De asemenea, Cosmote a sponsorizat in acel an municipalitatea cu peste 45.000 de lei.  In 2012, suma adunata din sponsorizari s-a ridicat la aproape 456.000 de lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *