
O clujeancă a experimentat pe propria piele interacțiunea deloc plăcută cu angajații Serviciului de administrare parcări din cadrul Primăriei. Femeia susține că și-a lăsat mașina parcată în parcarea din Piața Unirii, dar când s-a întors a găsit-o lovită. Aceasta a contactat angajații serviciului de administrare parcări, dar a primit un răspuns halucinant.
„Parcarea privată a primăriei Cluj-Napoca din Piața Unirii. După ce am găsit mașina GRAV lovită într-o parcare privată unde sunt camere de filmat, am sunat la cei responsabili de administrarea parcării și am primit drept răspuns: „Cu mașina nu se umblă noaptea!”. Judecați voi… Cel care a lovit mașina nu a avut bunul simț și cel al răspunderii de a lăsa un număr de telefon pentru dauna provocată”, potrivit femeii.
Femeia a fost sfătuită să facă o reclamație cu privire la atitudinea angajatului de la serviciul parcări, dar și să se adreseze Biroului avarii din cadrul poliției care o va ajuta să dea de urma șoferului care i-a lovit mașina.
„Ar merita și ei o reclamație la conducerea Primăriei. Asemenea specimene, care sunt plătiți din bani publici și au asemenea comportament, nu merita iertate”, a sfătuit-o un alt clujean.
Ziar de Cluj a scris chiar zilele trecute despre pățania unei alte clujence cu angajații serviciul de administrare a parcărilor care susține că aceștia au o atitudine de superioritate.
Citește și: