In vizor

Netflix România își jignește utilizatorii în ziua de Crăciun într-o postare vulgară

Cei aproape 62 de milioane de urmăritori ai paginii de Facebook Netflix România au fost întâmpinați în dimineața zilei de Crăciun cu această postare pe pagina oficială a companiei.

 Comentariile utilizatorilor nu au întârziat să apară: 

„Având în vedere ca totuși sunteți un nume mare la nivel mondial, postarea asta e de prost gust . Întelegem anumite chestii , dar cand vine vorba de sărbători, hai sa nu ne batem joc…. în fine….momentul ăla când plătești un abonament și vezi postarea asta….halal marketing”

 “Idiot Day” at Netflix?”

„Nu prea ati fost inspirati cu aceasta postare. Le-ati oferit tuturor abonatilor o p…de sarbatori. Ma voi asigura ca nu va mai urmaresc. Urat !”

„Pare ca a spart vreun preadolescent acneic contul de de Fb Netflix si a pus poze cu penisuri impachetate. Sau trebuia sa fie amuzant?”, sunt doar câteva dintre comentariile utilizatorilor.

Netflix România nu este la prima ispravă în ceea ce priveste comunicarea online. Ne amintim faptul că ca de-a lungul timpului același site  s-a implicat ceva mai subtil pe atunci în Referendumul pentru definirea familiei; pe aceeași pagină s-au facut de asemenea  „glumițe” vis-a vis de unele exprimări  ale primului ministru Dăncilă, sau mai recent, s-a oferit fără plată  filmul Klaus, tocmai in preajma alegerilor prezidenăiale.

Probabil că aceasta este ideea lor de marketing, deoarece e greu de crezut că sunt adepții teoriei „din greșeală în greseală, spre victoria finală!”. E posibil insă,  ca atunci când amesteci mere cu pere, cu prune si cu apă de ploaie să-ți rezulte în final o poșircă ieftină.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *