In vizor

Lucrarile la rampa ecologica a Clujului inainteaza cu viteza melcului, in timp ce spoturile de promovare bubuie la TV

Groapa ecologica a Clujului este realizata in proportie de numai 64%, arata ultimele rapoarte ale Consiliului Judetean Cluj. In acelasi timp, Vitrina Advertising, compania care se ocupa de promovarea investitiei, difuzeaza la ore de prime-time clipuri publicitare despre cum se colecteaza selectiv gunoaiele la Cluj. 200 de spoturi TV, tot atatea spoturi radio si machete publicitare, pentru o rampa inexistenta. Urmeaza o brosura ce va fi tiparita in 500 de exemplare, intitulata – ironic! – “Poveste de succes”.

Viitorul Centru de Management Integrat al Deseurilor, ce se construieste in comuna Feleacu, este departe de a fi gata. La ora actuala stadiul fizic al proiectului este de 64%, arata repezentantii Consiliului Judetean Cluj.

In acelasi timp, Vitrina Advertising este in plin proces de promovare a proiectului SMID. La ore de maxima audienta, se transmit nu mai putin de 200 de spoturi TV, 200 de spoturi radio si tot atatea machete publicitare si 20 de advertoriale in publicatii cu minim 1.500 de exemplare pe editie.

Cu alte cuvinte, o campanie de promovare in toata regula, pe care Vitrina Advertising o deruleaza in baza unui contract de 700.000 de lei, fara TVA.

Cu viteza melcului

Daca la promovare stam foarte bine, cand vine vorba de evolutia lucrarilor, lucrurile nu sunt atat de roz. In urma cu un an, stadiul fizic al lucrarilor era la 15%. Acum este la 65%, insa rampa si intregul sistem trebuia finalizat in urma cu doi ani. Horea Uioreanu, presedintele Consiliului Judetean Cluj, a estimat ca lucrarile vor fi gata pana la 1 noiembrie, insa sunt putine sanse, daca este sa ne luam dupa ritmul evolutiei.

Spre exemplu, in 6 martie, stadiul lucrarilor era de 62%. Intr-o luna si jumatate, a evoluat cu numai trei procente.

Ultimele informari arata ca pentru Centrul de Management Integrat al Deseurilor, CJ Cluj a decontat suma de 54,82 milioane de lei, iar pentru intregul proiect SMID, 81,184.947 de lei.

„Nu sunt intarzieri la decontarea sumelor pentru lucrarile efectuate. Urmeaza sa fie platite facturile pentru luna martie”, a declarat Cornelia Trif, purtator de cuvant al Consiliului Judetean Cluj.

 

In aceasta perioada, Vitrina Advertising se afla in plin proces de promovare. Pe langa spoturile audio-video, se desfasoara si o ampla campanie de promovare privind colectarea selectiva a deseurilor, care include, printre altele, si 95 de intalniri de informare directa a publicului. De asemenea, toate informatiile dspre proiect sunt updatate pe site-ul clujulcolecteazaseparat.ro.

Pentru serviciile de publicitate, din suma totala de 700.000 de lei s-au decontat 284.000 de lei, potrivit purtatorului de cuvant al Consiliului Judetean Cluj.

Contractul de publicitate in valoare de aproape 700.000 de lei, fara TVA, castigat de Vitrina Advertising pentru Sistemul de Management Integrat al Deseurilor, prevede cheltuirea banilor pe sute de mii de brosuri, pliante, afise si pixuri.

Dupa finalizarea efectiva a proiectului – care are deja intarziere doi ani! – Vitrina va trebui sa tipareasca 5.000 de exemplare dintr-o brosura intitulata „Poveste de succes”. Cu atat mai ironic, cu cat proiectul SMID a avut, pana acum, intarzieri foarte mari, iar unele licitatii au fost reluate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *