Pentru lucrarile de reabilitare a tramei stradale si a trotuarelor de pe Calea Turzii Primaria Cluj-Napoca a platit nu mai putin de 4 milioane de lei. La niciun an de la inaugurare, pe mai multe portiuni, asfaltul a inceput sa se valureasca, iar in unele zone au inceput sa apara gropi.
Calea Turzii este una dintre cele mai importante artere care strabate municipiul Cluj-Napoca pe directia nord-sud. Dupa mai bine de 3 ani dupa ce municipalitatea a promis, aceasta a fost reabilitata in totalitate si redata circulatiei abia in 2014. Problemele privind modul de executie al lucrarilor au inceput sa apara imediat dupa inaugurare cand la prima ploaie mai serioasa canalizarea a refulat, iar pe strada au aparut adevarate fantani arteziene. Recent insa, la niciun an de la modernizare, se pot observa alte probleme de executie, de aceasta data la calitatea asfaltarii.
Pe prima banda, pe sensul de urcare, in dreptul imobilelor cu numarul 40-42, asfaltul a inceput sa faca valuri, iar cu cativa metri mai sus au aparut mici cratere, adevarate capcane pentru soferi. Putin mai spre centru, pe aceeasi banda de circulatie, in dreptul Universitatii Sapientia, se poate observa cum o bucata de aproximativ 12 metri patrati a fost decupata pentru executarea unor lucrari la canalizare. Asfaltarea ulterioara a determinat ca pamantul excavat pentru interventia respectiva sa se lase, iar aliniamentul bordurilor sa fie stricat.
Potrivit reprezentantilor Primariei Cluj-Napoca orice deteriorare a lucrarilor de pe Calea Turzii vor fi efectuate pe banii constructorului Diferit Kiat, executantul reabilitarii stradale.
“Reprezentanti ai Primariei se vor deplasa in teren pentru a verifica cele sesizate de cetateni. Lucrarile sunt in garantie, iar eventualele probleme aparute vor fi remediate de catre constructor pe cheltuiala acestuia”, au declarat reprezentantii Biroului Mass Media.