IPB, lantul clujean de magazine de tip superstore, specializate in papetarie si birotica, se alatura proiectului Universitatii Cluj, acceptand sa devina cel de-al 31-lea sponsor al echipei de baschet feminin.
Liviu Alexa, directorul executiv al echipei, spune ca nu se va opri aici cu cautatul de sponsori:
„Sotii Bodea, Nicoleta si Petri, au construit in ultimii 15 ani un brand local adevarat, IPB, aducand prospetime si preturi excelente intr-o industrie prafuita ce nu se mai putea reinventa. Ei sunt prototipul de oameni de afaceri clujeni pe care il caut, oameni care sa isi asume serios un proiect si sa il duca pana la capat. Vreau sa le multumesc public pentru gest, vreau sa ne consolidam fortele ca sa putem aborda topul clasamentului cu mai multa verva.
Am fost intrebat cati sponsori mai vreau sa aduc la echipa. Am spus ca minim 50. Ca sa pot sa ma lupt in mod egal cu echipele ce primesc bani publici, am nevoie de bani privati, bani care sa fie cheltuiti corect si transparent. Modelul meu in ceea ce priveste baschetul feminin este conducerea manageriala de la Sfantu Gheorghe. Oamenii aia tac si fac, nu transpira nimic de la ei, doar construiesc. Asta fac si eu de cateva luni la Universitatea, construiesc premisele unui proiect in care liderii sa fie Dragan Petricevic, Meda si jucatoarele.
Numai cu pasi marunti putem urca, nu cu salturi superficiale. De aceea fac acest anunt public catre oamenii de afaceri care vor sa se alature proiectului: haideti, oameni buni, ati vazut deja pana acum ce frumos s-au asezat lucrurile, sunt deja 30 de sponsori ce stau chezasi pentru cele intamplate. Lasati teama la o parte, proiectul e in urcare si e transparent!
Cred ca inovatia mea in ceea ce priveste managementul echipei, aceea de a aduce sponsori multi si seriosi care sa contribuie constant pe principiul „pic cu pic se face mult”, este solutia castigatoare pentru a construi un proiect viabil si care sa nu pice la prima pala de vant.
Poate ca ceea ce facem noi la U Baschet Feminin s-ar putea face si la fotbal. Sunt convins ca, daca imi pun capul intr-o zi, pot aduce 200 de sponsori pentru fotbal, care sa contribuie impreuna si, pas cu pas, sa reparam ceea ce e stricat si acolo. Argumentul meu este ca doi sponsori mari pot renunta la un moment dat la echipa, dar daca pleaca 2 din 200 de sponsori mai mici care fac aceeasi suma barca nu se scufunda”, a declarat Liviu Alexa.