Vocea ta

#INGraţii: Cum şi-a bătut joc ING România de un client român stabilit în străinătate

ING se comportă abuziv cu clienţii săi cărora le închide contul fără să le ofere explicaţii. Azi ne scrie un fost client al băncii, cetăţean român stabilit în Singapore:

„Salut Liviu,

Sunt stabilit in Singapore si oarecum conectat la sistemul de banking worldwide, asa ca fac multe transferuri din f multe conturi (Singapore, Germania, UK, Elvetia, Italia – Conturi Bancare in numele meu!). Nu fac banking in .ro, si foloseam ING pt platile utilitatilor din Romania (Telefonie Mobila, Taxe si Impozite).

Lucrez in Finance si FinTech sectors, asa ca serviciile bancare imi sunt foarte familiare.

Acum cateva luni bune, primesc un mail de la ING prin care sunt anuntat ca am 3 luni la dispozitie sa imi mut fondurile din sistemul lor, deoarece conturile imi vor fi inchise.

Ca orice client, intreb “de ce? Ce s-a intamplat?”.

Primesc niste raspunsuri penibile din partea ING, si decid ca poate e mai bine asa, siderat de raspunsurile idioate ale lor fara nici o explicatie concreta sau plauzibila.

In aceste conditii, mut fondurile si CER printr-un mail catre ING, ca toate conturile mele sa fie inchise imediat, deoarece nu doresc sa mai astept 3 luni conform cerintelor anterioare. Sunt decis sa inchid relatia cu ING si fac eu aceasta cerere.

Conturile sunt pe 0. Totul este platit la zi.

Mi se raspunde ca nu se poate face lucru, deoarece trebuie sa ma prezint personal la un sediu ING deoarece am un Credit Account, si nu se pot inchide conturile; alternativa, sa astept 3 luni si o sa faca ei totul automat. Bineinteles, nu ma aflu in tara si sub nici o forma asta nu e o prioritate pt mine asa ca las totul in voia timpului.

Analizand ceea ce mi-au transmis, revin la aceeasi concluzie, totul nu are sens si logica, dar in fine, renunt in a-mi pierde timpul cu lucruri inutile.

Trec, 3 luni; nu se intampla nimic.

Trimit un mail de update si fiind intr-o buna dispozitie, incerc o oarecare reconciliere, fiind prima oara cand mi se intampla asa ceva.

Surpriza! Mailul imi este banat! Nu mai am contact cu banca via email.

Incerc sa ma conectez la homebank.ro. Totul functioneaza, si datorita faptului ca NU m-am conectat 3 luni, conturile de USD, EURO si RON sunt pe minus, datorita comisioanelor aferente celor 3 luni.

Transfer bani in ING si imi platesc comisioanele, fiindu-mi frica ca pot sa ma inregistreze in biroul de credit pt neplata, de acum, ma astept la orice din partea lor. Conturile sunt pe 0, si inca astept inchiderea lor.

In HomeBank, cardul ING imi arata ACTIV, dar nu functioneaza la nice o plata (am incercat de mai multe ori), totutl e clar, cardul mi-a fost blocat.

In aceste conditii, nu pot comunica cu banca via email (un sistem de contact pe care ei il promoveaza! Penibil!)si incerc alte forme de contact.

Incerc sa ma conectez cu cineva la ING via LinkedIn… fara success.

Apelez @INGro pe Twitter si primesc un raspuns… se pare ca relatia mea cu banca este compromisa fara nici un fel de explicatie… dar nu mi se pot inchide conturile deoarece am un Credit Account si ei NU POT sa il inchida, numai eu pot sa fac acest lucru si asta in .ro, la un sediu de-al lor.

Situatia mea acum:

Nu pot sa folosesc nici un serviciu ING, totul e blocat!

SUNT OBLIGAT sa intru in fiecare luna sa verific situatia conturilor si sa platesc COMISIOANELE lor pt niste servicii pe care nu pot sa le folosesc!

Oarecum ma forteaza, ca atunci cand ajung in .ro sa ma duc la un sediu ING si sa inchid conturile cu ei.

Ma simt stanjenit in aceasta situatie deoarece imi fura banii pt niste servicii, la care nu am acces.

Nu sunt transparenti si serviciile lor lasa de dorit!

Va pot pune la dispozitie toate comunicatele mele cu ING via email si Twitter; sunt niste idioti.

Va pot arata situatia conturilor mele pe HomeBank si cum totul arata ACTIV acolo.

Datorita job-ului meu si activitatilor in care sunt prins nu cred ca voi ajunge in .ro decat undeva in 2020 in Iarna; asta inseamna ca sunt obligat sa platesc niste comisioane acestor idioti pe care nu le voi primi inapoi si pt niste servicii la care nu am acces. O escrocherie pe fata!

Sunt izolat in a comunica cu ING si orice raspuns de la ei este politically correct.

Ma bucur ca aceasta initiative a plecat de la dvs! Serviciile bancare din .ro lasa de dorit.

O zi buna va doresc,

Andrei Popescu”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *