Gimmy implineste astazi 4 ani. E deja un brand adevarat, sinonim cu pofta de viata si cu miscarea accesibila tuturor, indiferent de banii din buzunar sau de varsta.
Cristina si Liviu Alexa, creatorii conceptului, au reusit ca, in numai patru ani, sa creeze un adevarat fenomen, scotandu-i din casa pe clujeni, indemnandu-i sa renunte la televizor si la viata statica pentru putina miscare, pentru mai multa sanatate.
Astazi, Gimmy nu mai are emotii: salile sunt pline, evenimentele si show-urile tot mai dese, noutatile se succed cu repeziciune. Gimmy este una dintre cele mai dinamice si vizibile afaceri locale pornite de la zero din Cluj.
Gimmy a inceput dupa un exercitiu de constiinta
Cristina Alexa isi aduce aminte de inceputuri:
„Liviu e un tip foarte dinamic. Munceste mult si parca nu-i sta mintea locului nicio clipa. Ii indeamna pe toti sa munceasca, sa creeze, sa isi faca afaceri, sa devina independenti. Acum vreo cinci ani, ma batea mereu la cap sa imi deschid si eu o afacere numai a mea, punand putina presiune pe mine si spunandu-mi ca numai asa, daca voi reusi sa creez o afacere mica si creativa, numai asa imi voi demonstra mie ca sunt puternica si independenta. Nu ma atragea nimic, eram deja implicata in lucrurile lui Liviu. Ideea mi-a venit la sugestia unei prietene si m-am decis sa investesc intr-o sala de sport mai mica, dar cu un alt target decat cel pe care il vizau salile de fitness de cartier. Am inceput in Cipariu cu un spatiu de 180 mp, practic, a fost un soi de proiect-pilot, dar eu nu aveam de unde sa stiu la acea vreme ce va urma. In ciuda faptului ca am inceput destul de bine, cumva mi-am pierdut interesul de la inceput. Nu eram conectata la afacerea Gimmy, care era, pana la urma, intreaga mea responsabilitate. Liviu ma privea atent de la departare si mustacea. Se vedea ca are lucruri de spus, ca ceva nu ii convine, ca ar vrea sa isi bage nasul. Dar m-a lasat in pace. Pana intr-o seara, cand i-am spus ca nu am bani pentru salariile angajatilor. Nu i-am cerut bani, i-am spus doar care era faza. Tin minte si acum ca m-a privit cum imi inchid laptopul si urc scarile spre dormitor si era socat. Mi-a spus: „Te duci sa te odihnesti cand tu stii ca ai de dat salarii? O sa devii cu adevarat buna in ceea ce faci cand o sa iti pese pana la capat de toate astea”. Mi-a fost putin rusine si mi-am dat seama ca nu e de joaca. Atunci a inceput de fapt Gimmy„.
Iar lucrurile s-au schimbat de la o saptamana la alta. Cristina Alexa a inteles ca Gimmy nu era o joaca, a inteles provocarea. Intr-atat de mult incat numarul de membri crestea in continuu. Cu totii erau incantati de conditii, de preturi, de antrenori, ii deranja un singur lucru: nu mai gaseau locuri la ore.
„Vrem sa ii facem pe clujeni mandri de aceasta afacere locala”
Liviu Alexa, strategul care a pus la cale dezvoltarea conceptului, a luat decizii curajoase intr-un business cu care nu avea nicio legatura, el fiind de profesie jurnalist.
„Atunci ne-am dat seama ca joaca asta de-a Gimmy a devenit una serioasa. Ca trebuie sa ne decidem: sa ramana o joaca antreprenoriala sau ne transformam cu totul si investim serios? Afacerea avea mult potential, dar numai daca gaseam spatii indestul de mari si bine pozitionate pentru nevoile oamenilor. Am facut cercetari foarte serioase, am comparat concepte, am analizat riscurile. Mi-am dat seama ca putem reusi caci salile mai mici de cartier calareau acelasi segment de clujeni, cei sportivi si tineri, care stiau deja ce inseamna sportul pentru sanatate. Dar la restul oamenilor nu privea nimeni: cei care nu fusesera niciodata la sala, ocupatii, varstnicii, grasunii, lenesii, tematorii, pe ei nu ii chema nimeni sa faca sport. Gimmy Polus asa cum il stiti acum nu exista decat la nivelul de patru pereti din beton si atat. In doua luni l-am transformat in ceea ce e azi. Cladirea din Gheorgheni a picat la tanc, cateva luni mai tarziu. Astfel, in mai putin de un an, aveam deja doua locatii cu 3000 de metri patrati, dotate la cel mai inalt nivel, cu o trupa de antrenori buni. Ne-a fost foarte greu in primul an. Clujenii sunt mai conservatori si mai putin dispusi sa acorde din prima incredere unui brand proaspat pornit la drum. Incetul cu incetul insa, i-am cucerit. Poate ca strategia de ansamblu si si creionarea conceptului Gimmy de azi pareau bune atunci, dar daca nu ar fi fost Cristina sa le aplice si sa se preocupe zi de zi de Gimmy, sa stranga alaturi de ea toata echipa Gimmy si sa ii faca sa lucreze cu sufletul, nu s-ar fi ajuns aici.
Astazi, suntem siguri ca suntem numarul 1 in Cluj-Napoca: avem cel mai mare numar de membri platitori pe luna, avem programe de marketing constante si eficiente cum nu are nicio alta sala din Cluj, suntem mereu in miscare si inovam in continuu. Cand ne e greu, ne strangem impreuna, mereu gasim o cale de a merge mai departe. Cand ne e bine, suntem foarte calmi si cautam febril calea spre a mai urca un pas. Au fost cateva oferte de preluare interesante de la companii cu renume extraordinar, dar am decis sa stam pe pozitii si sa ii facem pe clujeni in continuare mandri de aceasta afacere locala. Gimmy e gandit pentru toata lumea, nu numai pentru cei cu bani, Gimmy e gandit pentru cei ce vor sa se schimbe, nu pentru cei ursuzi si cu aere, Gimmy e un fenomen, acum pot spune asta”, completeaza si Liviu Alexa, partener in afacere.
Urmeaza o surpriza de proportii la Gimmy. O premiera nationala. Un show fierbinte ca lava
Cei doi parteneri s-au gandit cum sa marcheze cel mai bine cei patru ani pe care Gimmy ii aniverseaza.
„Vrem sa aratam care e forta noastra in Cluj pe acest segment. Suntem singura sala care oferim gratuit exercitiile de Kangoo Jumps, dar in luna octombrie vom implementa inca un gadget polivalent de aerobic si fitness care va rupe gura targului. Va fi o premiera locala, in stilul Gimmy. Dar premiere locale am mai avut. Asa ca, in curand, vom face un anunt ce se va constitui intr-o premiera nationala. Stiu foarte multi oameni din Romania care se vor bucura cand vor auzi de evenimentul pe care Gimmy vrea sa il organizeze la Cluj, in capitala Transilvaniei. Vom sarbatori 4 ani de Gimmy in cel mai fierbinte stil! Multumim clujenilor pentru ca au avut incredere in noi si ii indemnam sa sustina mereu Gimmy, brand nascut si crescut la Cluj„, a adaugat Cristina Alexa.