In vizor

Firma ONCOS nu e vinovată pentru minciunile unei mămici mitomane! Presa locală e varză!

Oncos a verificat imaginile de pe camerele de supraveghere, în urma acuzațiilor că unul dintre casieri ar fi înșelat cu restul un client de etnie marocană, muncitor în Cluj-Napoca. Pe imagini nu apare deloc femeia care a spus că a fost martoră la tot incidentul și că cel de la casă i-ar fi dat rest 30 de bani în loc de 70 de lei. Pe imagini se vede, că femeia a mințit. Confruntată cu această situație, femeia a recunoscut că ea, personal, nu a văzut nimic.

”În urma publicării în mass-media a articolului intitulat ”Cum a fost batjocorit și furat un muncitor marocan într-un supermarket din Cluj-Napoca. Casierul, acuzat că l-a taxat cu tupeu şi nesimțire”, știre preluată mai apoi de redacția PRO TV, am fost sesizați de clientii nostri despre existența acestui articol și am demarat cercetările obligatorii in aceste situații.

După studierea înregistrărilor aparatelor de filmat aflate in magazinul nostru situat in Piața Gării nr. 2-4, Cluj-Napoca, jud. Cluj, am constatat ca in data de 02.12.2022 o persoana de sex masculin (probabil ”cetățean marocan, de culoare” așa cum a susținut persoana care a propagat această stire falsa) a efectuat cumparaturi in magazinul nostru, iar bonul de casa al acestei persoane in valoare de 99,64 lei a fost identificat și se afla anexat la prezenta adresa.

Totodată am constat ca in spatele acestui client de sex masculin nu se afla nici o alta persoana de sex feminin la casa de marcat.

În postarea D-nei Manciu Adriana pe grupul de Facebook – Mamici din Cluj-Napoca, preluată de ziarul Stiri de Cluj si PRO TV, aceasta susține ca: ”În fața mea la casa de marcat a fost un baiat de culoare… „numindu-l in continuare pe casier gunoi, și mai apoi descrie aceasta întâmplare ca și cum ar fi constatată personal, însă surprinzător în discuția cu unul dintre colegii noștri, aceasta doamna recunoaște ca povestea prezentată a auzit-o de la cineva…

Așadar acest client nu a fost înșelat de casier, iar restul oferit la bancnota de 100 lei este corect, conform bonului casei de marcat si evidentei contabile. În plus relatările doamnei „indignate” și prezentate în mod mincinos ca fiind constatate personal sunt de fapt neadevăruri cu scopul evident de denigra societatea noastra.

În concluzie, la o analiza simpla se constata ca a fost propagată in mass-media o știre falsă bazată pe fapte inventate din dorinta clară de a denigra una dintre marile societăți clujene de producție și retail cu peste 600 de salariati si ca atare solicităm publicarea/difuzarea cu celeritate a unei dezmintiri.

Pentru cercetarea evenimentului suntem deschisi la orice ancheta a organelor abilitate pentru a dovedi cele afirmate”, a precizat administratorul Oncos, Vasile Onaca.

În plus, cei de la Oncos i-au transmis femeii că: ”Se (va) face o plângere penală către dumneavoastră la politie pentru denigrare societate. Avem dovada pe camerele de supraveghere care sunt cu sonor și înregistrare și dovada bonului emis de casa de marcat, inclusiv dovada prin care se da restul. La rând nu erați dvs. in spatele  persoanei care făcea cumparaturi, ci era un domn. Se aude pe camera cand domnul spune 29.70 și casierul îl corectează și spune ca este 99.70. se vad produsele cumparate”.