Se pare că unii angajați ai Primăriei doresc să le bage cu forța pe gât clujenilor digitalizarea, probabil că astfel au ei mai puțin de muncit. Un clujean s-a plâns de faptul că a fost apostrofat de un angajat de la gișeul de la taxe și imppozite de pe strada Traian Vuia deoarece putea să efectueze online solicitarea lui, fără să se mai deplaseze cu actele la birou. Degeaba a încercat să îi explice faptul că nu toată lumea e la fel de confortabilă cu folosirea internetului, angajatul a părut de-a dreptul deranjat de către cetățean.
„În data de 19-11-2024 am vândut un autoturism inmatriculat pe firmă. Am fost la un birou de perfectare a actelor si am pregătit actele pentru scoaterea din evidentă si impunerea pe noul proprietar. Deplasându-ne la ghiseul taxe si impozite din sediul de pe str Traian Vuia, unde se fac și inmatriculările de către politie, la ghișeu erau patru functionari ai Primăriei dintre care un domn. Am ajuns la domnul pentru scoaterea din evidență și surpriză. A luat domnul functionar din acte, începând să ne certe și aruncând din acte. De ce nu am făcut online? De ce am mai completat unele acte care erau in plus, etc. La un moment dat am întrebat de ce are așa un comportament? A zis că suntem proști și nu știm să perfectăm o scoatere din evidență online? Am spus că suntem de altă meserie, nu hackeri și a inceput din nou să ne apostrofeze. S-au mirat și colegele dânsului de comportamentul lui. Suntem în anul 2024 și nu accept acest comportament infect. Vă rog să luați măsuri.Sunt martori colegele dânsului și noi eram trei persoane”, a povestit bărbatul într-o sesizare făcută către Primăria Cluj-Napoca. â
Este evident că un asemenea comportament nu este acceptabil. Dacă tu ca angajat în slujba cetățenilor ești deranjat de solicitările acestora atunci cel mai bine este să îți schimbi locul de muncă. Posibilitatea de a rezolva unele situații online este o OPȚIUNE și nu o OBLIGAȚIE a cetățenilor, câtă vreme există încă angajați prezenți fizic la birouri. Oricum Primăria Cluj-Napoca are un număr extrem de mare de funcționari, poate că e momentul să se renunțe la unii dintre ei, dacă tot îi trimit pe clujeni să își rezolve problemele online.