
O singură ofertă a fost depusă pentru realizarea park and ride-ului de la Aeroportul Cluj.
Este vorba despre asocierea Deconstruct AG (lider), City Group și MRC Culici 2016 (ofertanți). Liderul de proiect a mai derulat și alte contracte cu Primăria Cluj-Napoca, între care amintim:
- Parking Str. Trotușului – „Instalații HVAC / sanitare / electrice / IDSAI”
- Strada Bună Ziua – „Execuție lucrări de deviere rețele, protejare, relocare, coexistență, modernizare, extindere; Branșamente rețele și echipamente necesare și alte lucrări similare pentru realizare obiectiv; Supralărgire și modernizare strada Bună Ziua în municipiul Cluj-Napoca”
- Halele Oser – Instalații de alimentare cu apă și stingere incendii, rețea de alimentare cu apă și instalații de stins incendiul pentru „Modernizare Piața de Vechituri Cluj-Napoca (OSER)”; mun. Cluj-Napoca, str. Bobâlnei, nr. 65, jud. Cluj
- Parking Str. Azuga – Instalații HVAC / sanitare / electrice / IDSAI Parking „AZUGA”; Azuga, F.N., mun. Cluj-Napoca, jud. Cluj
- Parcul Rozelor – „Amplasare toalete publie automate racordabile în municipiul Cluj-Napoca”; Cluj-Napoca, str. Plopilor, Cluj
- Tipografiei – Cluj-Napoca; Amenajare strada Tipografiei, tronson între str. David Ferenc și Frederic Joliot Curie.
- Kogălniceanu – Cluj-Napoca; Reabilitare str. Kogălniceanu, Iuliu Maniu și anexe
- Lombului – Cluj-Napoca
Toate lucrările au un numitor comun: n-au fost terminate la timp nici dacă s-a scos soborul de preoți la ele.
Cinsiliul județean Cluj a aprobat, la sfârșitul anului 2021, trecerea terenului situat pe strada Traian Vuia, la nr. 149-151, din domeniul public al județului în domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, în vederea realizării obiectivului de investiții „Park & Ride”.
Proiectul prevede amenajarea accesului din drumul național și a unei platforme pentru zona de parcare, cu un total de 863 de locuri de parcare, accese auto și pietonale cu dotările aferente, dar și o stație de bike sharing cu tot ce presupune aceasta. De asemenea, este prevăzută și amenajarea unui terminal tip autogară, care va cuprinde Corp C1 – clădire terminal și copertină, Corp C2 – copertină autocare și piațetă publică.
Asta ne aduce aminte de parkingul care trebuia să fie Clădire de Filarmonică de pe Bulevardul 21 decembrie. Marile realizări ale lui Emil ”OSĂ” Boc.