
Clujenii afectați de surparea străzii Uliului, eveniment ce a avut loc acum mai vine de o lună, cer Primăriei să le ofere un termen când vor începe lucrările, deoarece circulația pe drumul forestier amenajat de urgență nu este o soluție pe termen lung.
Clujenii susțin că după ce circulă de câteva ori cu mașina pe acel drum sunt nevoiți să ducă mașinile în service, iar adesea sunt nevoiți să stea în coloană deoarece drumul amenajat este folosit și de alți cetățeni.
„Strada Uliului este dupa cum stiti surpata de mai bine de o luna. Ce nu stiti este cat de tare acest eveniment a dat peste cap viata oamenilor care locuiesc dupa numarul 90 in sus si cat de afectata este desfasurarea zilnica a activitatii acestora. Va laudati cu drumul alternativ amenajat prin padure. Stiti ca dupa 4-5 treceri pe acel drum orice masina are nevoie de service? Stiti ca in weekend a existat un eveniment acolo si ne-am pierdut ore in coloana pentru a putea ajunge acasa? Cand se vor demara lucrarile si care este statusul parcursului juridic la acest moment in primarie?”, a sesizat un clujean afectat de această situație.
Ultima declarația oferită de primarul Emil Boc a fost că nu se știe cât timp durează expertizele făcute de specialiști și mai apoi cât durează până va fi implementată soluția tehnică menită să stopeze alunecările de teren.
„Pe Uliului este o alunecare de teren în dreptul imobilului de la numărul 90. Acum se caută exact şi motivaţia alunecării de teren. Se fac expertizele de către specialişti. Acolo probabil vor fi soluţii mult mai complicate, având în vedere că toate dealurile Clujului au probleme. Nu ştiu când va fi gata expertiza şi cum va arăta. Expertul ne va da soluţia finală. Probabil că va fi cu piloni foraţi, cum am făcut în Lombului, nu ştiu. În Lombului am pus piloni foraţi de 16 metri adâncime”, a declarat Boc.
Vă reamintim, instituția Prefectului județului Cluj a decretat stare de alertă după alunecarea de teren de pe strada Uliului din municipiul Cluj-Napoca, din dreptul numărului 90. Pe o lungime de cca. 20-30 metri s-a constatat alunecarea taluzului care a produs cedarea carosabilului și dislocarea fundației drumului (fiind afectată banda stângă în totalitate și o mare parte din banda dreaptă a străzii pe sensul de urcare).