Eveniment

Coplesita de numarul extrem de mare de cazuri de COVID, DSP Cluj cauta voluntari care sa raspunda la telefoanele din call center

Din cauza „exploziei” de cazuri de COVID, Directia de Sanatate Publica (DSP) Cluj este coplesita si nu mai face fata numarului extrem de mare de apeluri din partea cetatenilor care vor sa isi declare boala pentru a fi luati in evidenta. Ziar de Cluj a scris despre aceasta situatie in urma cu aproximativ trei saptamani. Atunci va aratam ca pur si simplu s-a umplut casuta de mail a DSP si semnalam faptul ca nu exista suficienti angajati care sa raspunda la telefoanele din call center. Pe grupurile de pe Facebook, oamenii se plang ca suna degeaba la DSP pentru ca nu le raspunde nimeni.

Citeste si:

Avem dovada cât de infectat este Clujul

Disperata si coplesita, conducerea DSP Cluj cauta voluntari in randul studentilor. Ei trebuie sa raspunda la telefoane, dupa ce li se va face un mic training. De asemenea, voluntariatul la DSP va fi recunoscut drept stagiu de practica.

Va redam mai jos mesajul pe care l-a trimis un profesor catre studentii Facultatii de Asistenta Sociala din cadrul Universitatii Babes Bolyai:

„Dragi studenti,

M-a sunat acum Dr. Mihai Moisescu, directorul Directiei de Sanatate Publica a Judetului Cluj si m-a rugat sa-i ajutam institutional cat si cum putem. Sunt coplesiti de problemele determinate de rata foarte mare de infectare cu SARS-COV 2 si au mare nevoie de suplimentarea masiva cu operatori call center, in sediul ISU Cluj (deci e necesar sa fiti in Cluj-Napoca).

Incepand de maine, cine poate (sigur, dupa un scurt stagiu de training) in urmatoarele 2 saptamani.

Call center-ul functioneaza zilnic intre orele 8-16 si propunerea ar fi sa lucrati pe schimburi: 8-12 si 12-16. Se va lucra dupa o procedura de comunicare call center standardizata, nu e greu.

Este pentru voi o oportunitate de a dobandi o experienta profesionala valoroasa astazi, in cadrul a 2 institutii (DSP si ISU) cu care e posibil sa deschideti relatii de colaborare si dezvoltare profesionala. Conteaza si in realizarea/recuperarea/completarea stagiilor de practica de specialitate.

Sigur, saptamana asta este inca sesiune, urmatoarea este vacanta. Ganditi-va fiecare daca si cand si cum puteti si sunteti interesati.

Si scrieti-mi pe acest email cat de repede.

Sa va fie de folos.”

Perioada in care vor lucra la call center este considerata practica de specialitate si nu va fi platita, fiind vorba despre o situatie foarte urgenta.

Studentii trebuie sa aiba pregatit un CV si sa precizeze perioada in care vor putea merge, orarul in care vor putea lucra si ziua cand pot incepe activitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *