Din oras

Consiliul Județean Cluj „combate” violența în familie prin insigne, rigle de 15 cm și magneți de frigider de 10.000 de euro

Siguranța clujenilor se aseamănă tot mai mult cu o glumă, iar aceasta întrucât se rezumă la simple acțiuni publicitare. Reclama înainte de toate. Dacă administrația județeană a „spart” 100.000 de lei pentru Catedrala Notre Dame din Paris, distrusă de un incendiu devastator în primăvara acestui an – un gest „simbolic”, dar din bani publici – acum Consiliul Județean Cluj investește în publicitate pentru a combate violența în familie și pentru siguranța clujenilor. 

CITEȘTE ȘIVakar Istvan, conte de Rurikovich, Mare comandant al Clujului, vrea să trimită 21.000 euro, din bugetul județului, pentru Notre Dame. Monumentele istorice din Cluj se prăbușesc

Carevasăzică, siguranța a ajuns să fie asociată, la propriu, cu reclama.

Pentru această acțiune majoră de conștientizare/atenționare/prevenire și ce mai vreți voi, CJ Cluj pune la bătaie o sumă în valoare de 52.100,84 lei fără TVA. 

Banii publici urmează să fie investiți în: brățări Mojo personalizate, din poliester, cam vreo 2500 de bucăți; 2500 de insigne și alte 3000 de magneți de frigider. 

Cum ar veni, violența domestică dispare automat prin simpla amplasare a unui magnet pe frigider, ochiul nevăzut al Poliției clujene. 

Da, căci beneficiarul ultim al acestui contract generos este Inspectoratul Județean de Poliție Cluj, iar autoritatea contractantă, Consiliul Județean Cluj. Despre sursa de finanțare nu are rost să spunem prea multe. Bugetul public al județului Cluj este cât se poate de generos atunci când vine vorba de reclamă, donații, acțiuni simbolice în valoare de zeci de mii de lei și alte găselnițe de acest fel. 

Mai greu e cu implementarea propriu-zisă a programelor de combatere a violenței, cu intervențiile în cazul agresiunilor și dragostei cu forța din familiile tradiționale clujene. 

În rest, numai de bine… pentru reclamă se vor găsi oricând vreo 10.000 de euro, care, oricum, fie vorba între noi, au rămas neutilizați de la ultima plombă a acelorași drumuri județene pline de gropi.

Astfel, administrația județeană, a cărei activitate este coordonată de Alin Păunel Tișe, a lansat un anunț de achiziție directă pentru materiale publicitare în cadrul a două proiecte-reclamă: „Împreună pentru siguranța clujenilor” și „Eficientizarea intervenției polițiștilor în cazurile de violență în familie, înregistrate la nivelul județului Cluj”

Evident, intervenția polițiștilor clujeni va beneficia de o eficiență sporită după ce aceștia vor fi dotați cu materiale publicitare. Să reținem: fără combustibil pentru intervenții și alte dotări, dar doldora de materiale publicitare, oamenii legii din Cluj vor eradica violența domestică. 

Dar asta nu e tot.

Polițiștii clujeni vor mai face uz, în cadrul intervențiilor, de cele 1500 de rigle din plastic „de 15 cm”docomentele, de alte 150 de căni „de înaltă calitate, albă, 350 de ml, în cutie de cadou”, de steaguri din hârtie imprimate și alte giumbușlucuri. 

Pentru „combaterea criminalității”, polițiștii clujeni vor fi dotați cu 200 de carnețele, Bloc Notes spiralate; cu alte 500 de pixuri din plastic cu mină albastră; plus câteva zeci de USB-uri cu o memorie de 16 GB, ca la vreo 170 de bucăți. 

Prin urmare, clujenii pot sta liniștiți: Consiliul Județean Cluj nu precupețește nici un efort pentru a combate criminalitatea, violența și pentru a spori siguranța și securitatea cetățenilor.

Încă o problemă reală rezolvată publicitar de Alin Tișe&Co.

Totul începe cu reclama din banii publici. Și se sfârșește fără a începe. 

 

 

 

 

 

 

sursa foto: magnetifrigider.info

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *