
U Cluj și-a arătat limitele unei echipe mici, neobișnuită să fie băgată în seamă și să se afle în centrul atenției.
O inițiativă superbă, o idee prin care clubul universitar trebuia să fie promovat în rândurile studenților, s-a transformat într-un eșec care arată nivelul de „responsabilitate” al conducerii clubului.
Campania “𝐬𝐭𝐔𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐥𝐚 𝐂𝐥𝐮𝐣” realizată de sponsorul Ligii I în parteneriat cu clubul de fotbal și cu două universități clujene, UBB și UMF, a presupus împărțirea a 1919 de kit-uri gratuite de stUdent pentru „boboci”.
Kit-ul conține un tricou, o invitație la meciul U Cluj-Oțelul Galați și un carnet e student cu cântecele galeriei.
Doar că, acel carnet de student a cuprins „dintr-o regretabilă eroare” și cântecele „de deplasare” a căror conținut este greu de reprodus, după cum atrage atenția actualdecluj.ro.
Iată câteva exemple:
Știți pe cine a dat vina, Mihai Moga, brand managerul de la U Cluj? Pe suporteri. Cică ei ar fi furnizat textul cărții cu cântecele galeriei. Păi bine, dar tu, ca și conducere de club, nu verifici un produs pe care îți pui însemnele și care ar trebui să te promoveze?
Scuzele lui Mihai Moga sunt de un penibil trist, mai ales că nu doar imaginea clubului este afectată ci și cea a celor două universități implicate și mai ales a sponsorului. Probabil ca vreun reprezentat al sponsorului se ia acum cu mâinile de cap și se gândește ce ghinion să ai lider o echipă mică ce habar nu are ce înseamnă promovare.
Moga spune că se va retipări broșură și campania va fi reluată, dar această deja este compromisă. Măcar de ar învăța ceva din aceasta inacceptabilă eroare.
E greu sa îti formezi o imagine de mare club, în calitate de liderul Ligii I, dacă în spatele echipei sunt oameni care habar nu au ce responsabilitate implica asta și cum ar trebui să se comporte.