
Clujenii se plâng că este pentru al treilea an consecutiv când, sub diverse pretexte, Electrica nu emite facturi în perioada noiembrie-februarie. Din cauza unui atac cibernetic, compania a avut dificultăți în a emite facturi, iar problema este departe de a fi rezolvată.
Mulți consumatori încă așteaptă să primească facturi, în timp ce alții se trezesc cu sume enorme de achitat. Un alt motiv al întârzierii este nevoia de racalculare a unor facturi emise, după cum au declarat reprezentanții companiei: ”Electrica Furnizare a demarat, la finalul lunii decembrie 2024, în conformitate cu art. III alin.(1) din Legea nr. 312/2024, procesul de stornare a facturilor care conțin contribuția CfD, emise clienților casnici și noncasnici pentru consumul de energie electrică realizat în lunile octombrie și noiembrie 2024.
Sunt mai mulți clienți care se plâng că s-au trezit că în aplicația MyElectrica le-au apărut sume enorme de achitat, fără a avea însă și facturile atașate.
„De unde facturile pe sume colosale emise de Electrica Furnizare SA lună aceasta? Faptul că în lunile decembrie – ianuarie nu au emis facturi nu este plauzibilă deoarece ar trebui să iasă la 20-25% din total, prețul pe kWh nu au modificat conform notificărilor trimise în noiembrie, de depășit plafonul maxim nu am depășit. Culmea că nici factura detaliată nu este accesibilă pe MyElectrica – poate poate înțelegeam ceva de acolo”.
„Sincer si eu primit un scor colosal de platit , dar pana nu este emis factura sa vad detaliile fizic nu platesc( imi apare numai in aplicatie o suma X dar fara sa fie factura atasata)”, se plâng consumatorii.
Situația se repetă deja pentru al treilea an, iar unii clujeni exasperați de această situație se gândesc să-și schimbe furnizorul de curent electric.
„Si anul trecut și acum doi ani , în perioada asta din noiembrie pana in februarie nu vin facturi! Cred ca e strategie!”, potrivit unui clujean.
Pentru a sesiza o emiterea unei facturi greșite, clienții sunt îndrumați să facă sesizare pe e-mail, atașând factura și eventual poza cu contorul.
„Nu mai poți face sesizare la ei, am fost eu pentru acesta frumoasa factura, doar mail la adresa de pe factura! Cel puțin așa mi-au spus de pe Taberei!”, susține un alt client.
Sesizările pot fi transmise pe e-mail: clienti@electricafurnizare.ro sau direct în aplicație.